خبرگزاری کار ایران

راه حیات باشگاه‌ها را مسدود نکنند؛

افشارزاده: نباید به مربیان داخلی توهین شود / کفاشیان مقابل حرمت شکنی‌های کی‌روش بایستد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۱۰

وی به عنوان یک مربی خارجی که قابل احترام هستند در جایگاهی قرار ندارند که بگویند مربیانی چون قلعه نویی و درخشان در مقام مربیگری نباید قرار بگیرند.

مدیرعامل استقلال می‌گوید کی‌روش در جایگاهی قرار ندارد که بگوید افرادی مانند قلعه‌نویی و درخشان در مقام مربیگری قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده درباره موضع باشگاه استقلال نسبت به تغییر برنامه سازمان لیگ گفت: همانطور که اطلاع دارید ما تلاش زیادی کردیم تا زمان این دیدار در تاریخ قبلی باشد، اما سازمان لیگ نپذیرفت. با این حال با توجه به اینکه با تغییر تاریخ این بازی دیگر تیم ما در دوم فروردین‌ماه به میدان نخواهد رفت و بازیکنان و کادرفنی ما در تعطیلات می توانند به استراحت بپردازند، پذیرفتیم که روز جمعه به مصاف سپاهان خواهیم رفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین درباره مطالبات باشگاه از سازمان‌لیگ افزود: متاسفانه مشکل اصلی عدم وفاداری صدا و سیما به تعهدات خود نسبت به پرداخت حق پخش تلویزونی است و سازمان‌لیگ نیز به دلیل اینکه تا امروز دریافتی از صدا و سیما نداشته، نتوانسته به تعهدات خود عمل کند. امیدواریم با پیگیری‌های وزیر محترم ورزش هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود و صدا و سیما با پرداخت حق پخش تلویزیونی راه حیات باشگاه را مسدود نکند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظرهای کی‌روش نسبت به سرمربی تیم فوتبال استقلال به سایت رسمی باشگاه اضافه کرد: در ابتدا باید به تیم ملی خسته نباشید بگویم. واقعا اخراج بازیکن ایران مقابل عراق نا عادلانه بود و هر چند اشتباهات داوری نیز جز لاینفک یک بازی فوتبال است و در جام جهانی نیز شاهد این اشتباهات بودیم و در ضیافت پنالتی‌ها بد اقبال بودیم، اما گفته‌های کی‌روش را نپسندیدم. وی به عنوان یک مربی خارجی که قابل احترام هستند در جایگاهی قرار ندارند که بگویند مربیانی چون قلعه نویی و درخشان در مقام مربیگری نباید قرار بگیرند. قلعه‌نویی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و بیشترین افتخارات باشگاه استقلال با حضور قلعه نویی شکل گرفته است.

افشارزاده در پایان گفت: نباید فضایی ایجاد شود که به مربیان زحمتکش داخلی توهین شود و از رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهم مقابل این حرمت شکنی‌ها بایستد.

مدیرعامل استقلال در پایان با اشاره به جدایی هلمکه از استقلال عنوان کرد: این بازیکن به دلیل پارگی مینیسک خارجی پای سمت راستش احتیاج به عمل جراحی دارد و بعد از عمل جراحی هم نیاز به ۶ تا ۷ هفته استراحت خواهد داشت و به همین دلیل بعد از توافق با یکدیگر، قرادادمان را با او فسخ کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز