خبرگزاری کار ایران

فقط ما در جا می‌زنیم؛

محمدی: حذف تیم‌ملی چشمان ما را روی واقعیت‌ها باز کرد / آماده‌ایم از پیکان امتیاز بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۷۱

امیدوارم این باخت باعثشود که چشمان خودمان را به روی واقعیت‌ها باز کنیم و از خواب غفلت بیدار شویم و یک ماه قبل از مسابقات به فکر نیفتیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا از هیچ جنبه‌ای برای ما خوب نبود.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شکست تیم ملی مقابل عراق و حذف از جام ملت‌های آسیا از هیچ جنبه‌ای برای ما خوب نبود، آن هم مقابل عراق که تنها ۲ بازیکن بالای ۲۵ سال خودش را مقابل ما در زمین گذاشته بود و سرمربی آنها هم ۴۵ روز بود که این تیم را تحویل گرفته بود، البته خیلی بحث‌ها در مورد داور بازی شد و البته داوری هم تاثیرگذار بود و در نهایت بازی به پنالتی کشیده شد و باختیم.

وی افزود: امیدوارم این باخت باعثشود چشمان خودمان را روی واقعیت‌ها باز کنیم و از خواب غفلت بیدار شویم و یک‌ماه قبل از مسابقات به فکر نیفتیم. امارات از پایه شروع کرد و به نیمه‌نهایی جام ملت‌ها رسید. همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند و فقط ما در جا می‌زنیم. تنها کار خوبی که کی‌روش کرد این بود که ۴-۵ بازیکن جوان را به این مسابقات برد و خوب هم کار کردند، اما امیدوارم از خواب غفلت بیدار شویم و امکانات سخت‌افزاری خوبی مهیا کنیم و برنامه‌ریزی اصولی داشته باشیم تا دنبال اما و اگرها نباشیم و در زمین بازی نتیجه را رقم بزنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد ماندن یا رفتن کی‌‌روش گفت: به نظرم کارشناسان خیلی بهتر می‌توانند در این رابطه صحبت کنند. ما از جام‌جهانی یک امتیاز گرفتیم، درست مثل سال ۲۰۰۶، اما استقبالی که از آن تیم شد با این تیم فرق می‌کرد چون یک عده منافع داشتند و طوری وانمود کردند که انگار شاهکار کرده‌ایم. در جام جهانی ۲۰۰۶ تیم ما فوتبال بازی کرد و حتی در جام ملت‌ها هم با برانکو خوب بودیم و تا نیمه‌نهایی جلو رفتیم، اما الان تیم ما فوتبال بازی نمی‌کند.

وی ادامه داد: زشت است مقابل تیم‌های عربی دفاعی کار کنیم و دنبال ضد حمله باشیم. ژاپن هم از این مسابقات حذف شد، اما فوتبال بسیار خوبی را ارائه کرد و چندین موقعیت گل داشت. ما هم مقابل عراق بد نبودیم و بچه‌ها با غیرت بازی کردند و ۱۰ نفره تا پنالتی بازی را کشاندیم، اما در مرحله‌گروهی اصلا فوتبال خوبی بازی نکردیم. کی‌روش فقط چند بازیکن جوان را در تیم ملی معرفی کرد و دستاورد دیگری نداشت.

محمدی در پایان در مورد بازی تیمش مقابل پیکان در لیگ‌برتر گفت: ما ۲ بازی پشت سر هم با پیکان و صبا در خانه داریم که هر کدام از این بازی‌ها ۶ امتیازی است و اگر ببریم جهش خوبی در جدول خواهیم داشت. صددرصد آماده‌ایم و تمرینات خوبی داشته‌ایم و همه چیز مهیاست تا لیگ را با قدرت در زمین خودمان شروع کنیم، به همین دلیل مقابل پیکان فقط دنبال ۳ امتیاز هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز