خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی رقم خورد؛

سرخپوشان با ۲ پنالتی شهرداری تبریز را شکست دادند / صادقیان و تادئو گلزنان پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۷۵

حسین عبدی مربی پرسپولیس مدتی است به دلایل نامعلومی که گفته می شود اختلافات با کادر فنی است در این دیدار حضور نداشت و این موضوع شائبه ها در مورد تغییر در کادر فنی سرخپوشان را افزایش داد.

تیم فوتبال پرسپولیس دردیداری تدارکاتی در ورزشگاه درفشی فر مقابل تیم شهرداری تبریز با دو ضربه پنالتی به برتری دست یافت.

به گزارش ایلنا، سرخپوشان که در نیمه اول با تک گل پیام صادقیان از روی نقطه پنالتی به برتری رسیده بودند، در نیمه دوم نیز با ضربه پنالتی تادئو و با نتیجه ۲ بر صفر در این بازی دوستانه به پیروزی رسیدند.

ترکیب پرسپولیس در نیمه اول: سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانا، پیام صادقیان، حمیدرضا علی عسگری، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری، مهدی جعفرپور، افشین اسماعیل‌زاده، علی علیپور و محمد عباس‌زاده.

حمید درخشان در نیمه دوم، پرسپولیس را با ترکیب؛ سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی عسگری، مهرداد کفشگری، مهدی طارمی، رضا خالقی‌فر، هادی نوروزی، مهدی دغاغله و تادئو به میدان فرستاد.

پرسپولیس در نیمه دوم شاداب‌تر، روان‌تر و بهتر از نیمه اول ظاهر شد و در یک بازی منطقی چندین موقعیت خوب گلزنی را خلق کرد که در ادامه روی نفوذ عمقی مهدی طارمی، مدافع حریف روی او خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه پنالتی توسط تادئو و بر خلاف حرکت دروازه‌بان تیم میهمان به ثمر رسید و این بازی تدارکاتی در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

کریم باقری پیش از آغاز دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرداری تبریز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافت و مورد استقبال کادر فنی و سرخوشان قرار گرفت. حسین عبدی مربی پرسپولیس مدتی است به دلایل نامعلومی که گفته می شود اختلافات با کادر فنی است در این دیدار حضور نداشت و این موضوع شائبه ها در مورد تغییر در کادر فنی سرخپوشان را افزایش داد.

خداداد عزیزی سرمربی تیم شهرداری تبریز نیز پس از حضور در ورزشگاه، با اعضای تیم پرسپولیس و کریم باقری دیدار و خوش و بش کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز