خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی رقم خورد؛

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس بر شهرداری‌تبریز برابر دیدگان خداداد و باقری

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۱۲

کریم باقری پیش از آغاز دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرداری تبریز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافت و مورد استقبال کادر فنی و سرخوشان قرار گرفت.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم شهرداری تبریز رفته که نیمه اول این دیدار با تکم گل پیام صادقیان با برتری سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، سرخپوشان در نیمه اول با برتری برابر تیم شهرداری تبریز، یک بازی خوب را در هوایی آفتابی به نمایش گذاشتند که این بازی در پایان نیمه اول با تک گل پیام صادقیان در دقیقه ۴۴ از روی نقطه پنالتی خاتمه یافت.

سرخپوشان پرسپولیس در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانا، پیام صادقیان، حمیدرضا علی عسگری، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری، مهدی جعفرپور، افشین اسماعیل‌زاده، علی علیپور و محمد عباس‌زاده به میدان رفتند.

کریم باقری پیش از آغاز دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرداری تبریز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافت و مورد استقبال کادر فنی و سرخوشان قرار گرفت. حسین عبدی مربی پرسپولیس مدتی است به دلایل نامعلومی که گفته می شود اختلافات با کادر فنی است در این دیدار حضور نداشت و این موضوع شائبه هایی را در مورد تغییرات در کادر فنی سرخپوشان را افزایش داد.

خداداد عزیزی سرمربی تیم شهرداری تبریز نیز پس از حضور در ورزشگاه، با اعضای تیم پرسپولیس و کریم باقری دیدار و خوش و بش کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز