خبرگزاری کار ایران

باید با تمام وجود بازی کنیم؛

تارتار: بازیکنان تیم ملی دچار غرور کاذب نشوند / پیروزی بر عراق آسان‌تر از ژاپن است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۲۰

بازیکنان تیم ملی نباید به دلیل پیروزی‌هایی که در مرحله مقدماتی به دست آوردند دچار غرور کاذب شوند.

مربی فوتبال کشورمان گفت: عراق نسبت به ژاپن حریف راحت‌تری است و می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص رویارویی تیم ملی کشورمان با تیم ملی عراق که از مرحله یک چهارم نهایی جام‌ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد، بیان داشت: بازیکنان تیم ملی نباید به دلیل پیروزی‌هایی که در مرحله مقدماتی به دست آوردند دچار غرور کاذب شوند. اینکه بازیکنان تیم ملی از الان بگویند ما مقابل عراق پیروز هستیم به بیراه رفته‌ایم، بلکه باید با تمام وجود مقابل عراق بازی کنیم تا این حریف را هم پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: من فقط بازی دوستانه عراق برابر تیم ملی را دیده‌ام. باید بگویم این تیم به مانند سایر تیم‌های عربی بازی می‌کند و خیلی با تیم‌هایی که در مرحله‌گروهی بازی کردیم تفاوتی ندارد، حتی به نظرم امارات قوی‌تر از عراق بود. فقط مواظب باشیم غرور به ما ضربه نزند.

این مربی فوتبال تاکید کرد: تیم ملی یک انسجام خوبی را در دفاع دارد و در فوتبال همیشه تیم‌هایی که خوب دفاع می‌کنند نتیجه می‌گیرند. شما شاهد بودید در ۳ بازی مرحله گروهی حتی یک بار هم دروازه علیرضا حقیقی به طور جدی تهدید نشد و این موضوع به تیم ملی شخصیت داده است. اگر در خط حمله هم خوب باشیم مدعی قهرمانی خواهیم بود.

وی افزود: اصلی‌ترین دلیل این موفقیت‌ها هم کارلوس کی‌روش است، چراکه یک تیم با تفکرات سرمربی بازی می‌کند. نقش اصلی را در این سبک بازی، کی‌روش ایفا می‌کند. البته انتقادهایی هم به همین دلیل به او می‌شود، انتقاداتی که به دلیل بازی تدافعی زیاد پر بیراه نیست، اما امیدوارم تیم ملی بعد از سالیان سال عنوان قهرمانی آسیا را برای کشورمان بیاورد، چراکه این موضوع برای فوتبال‌ ما هم خوب خواهد بود.

سرمربی تیم صبای‌قم در پایان با اشاره به شرایط تیم خود گفت: در حال حاضر در جزیره‌کیش اردویی را برگزار کرده‌ایم که از مسئولان بابت شرایط این اردو تشکر می‌کنم. خدا را شکر از یارگیری هم راضی هستم. تیم‌ ما در نیم فصل دوم نه خطر سقوط را احساس می‌کند و نه شانس قهرمانی دارد، اما نباید در جریان مسابقات بی‌تفاوت ظاهر شویم. ما تلاش خواهیم کرد ضمن حفظ جایگاه فعلی آن را ارتقا دهیم، به همین دلیل بازیکنانی را جذب کردیم که برای موفقیت انگیزه داشته باشند. نیم فصل دوم بازی‌های سخت‌تری را نسبت به نیم فصل اول خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز