خبرگزاری کار ایران

همه ابهامات باید شفاف شود؛

دادرس: اراده‌ای برای واگذاری سرخابی‌ نیست / می‌خواهند مردم را سرگرم کنند یا دهان اهالی‌فوتبال را ببندند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۶۸

این واگذاری با ابهامات زیادی روبرو است از جمله اینکه هنوز میزان و نحوه پرداخت بدهی‌های این دو باشگاه مشخص نیست، نوع واگذاری معلوم نیست، سهمی که قرار است به پیشکسوتان تعلق گیردبا چه مبلغی است؟

مدیر ورزشی کشورمان معتقد است در نوع واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابهامات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد این کار انجام نخواهد شد.

مهدی دادرس در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با قیمت ۲۹۰ میلیارد تومان بیان داشت: این واگذاری با ابهامات زیادی روبرو است، از جمله اینکه هنوز میزان و نحوه پرداخت بدهی‌های این دو باشگاه مشخص نیست، نوع واگذاری معلوم نیست، سهمی که قرار است به پیشکسوتان تعلق گیرد با چه مبلغی است؟ از همه مهم‌تر اینکه مکانیزم واگذاری چگونه خواهد بود؟

وی ادامه داد: من کاری ندارم ۲۹۰ میلیارد تومان مبلغ کم یا زیادی است، اما باید مشخص شود خریدار اگر این پول را بدهد ورزشگاه‌های متعلق به این دو باشگاه را نیز رایگان به او می‌دهند یا اینکه باید برای آنها هم پول بدهد. در کل تمامی مسایل ریز این دو باشگاه هم باید مشخص شود، چراکه لازم است همه چیز شفاف باشد.

این مدیر ورزشی در ادامه خاطرنشان کرد: در کل مسوولان امر واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی مبهم حرف می‌زنند. این نشان می‌دهد می‌خواهند سر مردم را گرم کنند و دهان اهالی فوتبال را ببنند، اما اگر واقعا می‌خواهند سهام این دو باشگاه را واگذار کنند سیستم‌های راحت‌تری هم وجود دارد. مهم‌تر اینکه اراده‌ای برای واگذاری سهام دو باشگاه سرخابی وجود ندارد.

دادرس اضافه کرد: وقتی هم که اراده‌ای نیست، بهتر است با افکار عمومی بازی نشود، اما اگر سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش‌خصوصی واگذار شود هم به نفع دولت خواهد بود، هم به نفع مردم…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز