خبرگزاری کار ایران

دفاع ایران خوب کار کرد؛

بلماضی: باورم نمی شود حذف شدیم / بازی مقابل تماشاگران ایران سخت بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۸۵

حضور در این جام و بازی برابر ایران برای قطر، من و بازیکنان تجربه خاصی بود. ما شانس گل‌های زیادی داشتیم، اما موفق نشدیم و این جزئی از فوتبال است.

سرمربی قطر پس از شکست تیمش برابر ایران اظهار کرد شکست برابر ایران و حذف از جام ملت‌های آسیا را باور ندارد.

به گزارش ایلنا، جمال بلماضی در کنفرانس خبری پس از دیدار ایران و قطر با اظهار بی‌اطلاعی از آینده‌ شغلی‌اش در دوحه گفت: سخت است که این را باور کنم، اما این نخستین حضور من با قطر در یک جام بود و در نهایت نمی‌دانم سال آینده چه اتفاقی برایم رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: بازیکنان من در دو دیدار مرحله گروهی جام ملت‌ها کیفیت واقعی خود را نداشتند و همین سبب حذف ما شد. مقابل ایران نتوانستیم گل بزنیم و همین موضوع باعثشد نتیجه را واگذار کنیم.

بلماضی درباره علمکرد خط دفاعی ایران توضیح داد: مدافعان تیم ایران بسیار بهتر از ما بازی کردند و فکر نمی‌کردیم آنها به این خوبی باشند. ما باید در آینده روی خط حمله خود بیشتر کار کنیم تا بتوانیم به اهدافی که داریم برسیم.

سرمربی قطر در پاسخ به این سئوال که برای بازی تشریفاتی تیمش برابر بحرین چه برنامه‌ای دارد؟ گفت: مقابل بحرین با بازیکنان ذخیره به میدان خواهیم رفت. حضور در این جام و بازی برابر ایران برای قطر، من و بازیکنان تجربه خاصی بود. ما شانس گل‌های زیادی داشتیم، اما موفق نشدیم و این جزئی از فوتبال است.

بلماضی با اشاره به حضور گسترده ایرانی ها در ورزشگاه المپیک پارک سیدنی، افزود: امروز دیدیم که در ورزشگاه ایرانی های زیادی حاضر بودند و در این شرایط بازی کردن سخت است. ما تعویض‌هایی هم انجام دادیم تا موفق شویم، ولی کنترل خوبی روی بازی نداشتیم و از فرصت‌ها استفاده نکردیم. همه این‌ها دست به دست هم داد تا بازنده شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز