خبرگزاری کار ایران

همگروه‌های ایران رونمایی شدند؛

امارات خطرناک‌ترین تیم گروه؛ قطر، بی‌خطر و معمولی!

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۶۴

قطر تا رسیدن به سطح اول فوتبال آسیا فاصله زیادی دارد و همچنان باید تلاش کند تا شاید بتواند روزی به جمع تیم‌های بزرگ و مدعی قاره کهن تبدیل شود، اما در حال حاضر نمی‌تواند خطر چندان زیادی برای ما محسوب شود.

دیدار تیم‌های فوتبال قطر و امارات در جام ملت‌های آسیا برای اهمیت زیادی داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نخستین دیدار گروه C جام ملت‌های آسیا قطر و امارات به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار برای ما اهمیت ویژه‌ای داشت، چراکه حریفان بعدی ما در این رقابت‌ها محسوب می‌شوند و قطعاً کی‌روش و دستیارانش کاملاً این دیدار را زیر نظر گرفتند.

آنچه در این دیدار دیدیم این بود که قطر نمی‌تواند تیم چندان خطراناکی باشد. قطری‌ها برای میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ آماده می‌شوند و در سال‌های اخیر هزینه‌‌هنگفتی برای رشد و پیشرفت فوتبال‌شان متحمل شده‌اند، اما به دلیل اینکه نیروی‌انسانی کافی در اختیار ندارند، همچنان از فوتبال آسیا عقب‌ هستند و نمی‌توانند تیم خطرناکی برای ایران محسوب شوند. قطر مقابل امارات نشان داد خط دفاع و دروازه‌بان ضعیفی دارد، اما در خط حمله می‌تواند خطرناک ظاهر شود، چراکه برخی بازیکنان آنها در ضدحمله زهردارند.

قطر تا رسیدن به سطح‌اول فوتبال‌آسیا فاصله‌زیادی دارد و همچنان باید تلاش کند تا شاید بتواند روزی به جمع تیم‌های بزرگ و مدعی قاره‌کهن تبدیل شود، اما در حال‌حاضر نمی‌تواند خطر چندان زیادی برای ما محسوب شود، هرچند هیچ حریفی‌ آسان نیست و نباید حریفان را تحت هیچ شرایطی دست کم بگیریم.

اما امارات، شاگردان مهدی علی مقابل قطر ثابت کردند تیم خطرناکی هستند. اماراتی‌ها نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته‌اند و توانسته‌اند با سرمایه‌گذاری مناسب و تلاش زیاد خود را به سطح مطلوبی برسانند. امارات خطرناک‌ترین تیم گروه است و می‌تواند برای ما دردسرساز شود. تیمی که البته درون‌دروازه با مشکلاتی مواجه و آسیب‌پذیر است، اما در خط حمله تیمی بسیار خطرناک و موذی است و می‌تواند مقابل‌ایران، صاحب فرصت شود و ما را با مشکل روبرو کند.

امارات را دست کم نگیریم و باور کنیم این تیم می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. اماراتی‌ها با جاه‌طلبی خاصی که دارند، سرمایه‌گذاری وسیعی انجام‌ داده‌اند تا بتوانند در آینده جزو تیم‌های سطح بالای آسیا باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز