خبرگزاری کار ایران

بعد‌ازیکسال به این پیروزی نیاز‌داشتیم؛

خاکپور: برد مقابل عمان نباید ما را مغرور کند / بازیکنان جدید به ترکیه می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۰۴

این تیم به اولین بردش بعد از یک سال رسیده است. این برد برای روحیه بازیکنان لازم بود و یک وحدت و انسجام خوب بوجود آورده و کار ما را سخت تر کرده است و باید بیشتر کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران ضمن بیان اینکه نباید از برد مقابل عمان مغرور شد، از اضافه شدن بازیکنان جدید در اردوی ترکیه به تیم امید خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد خاکپور درباره اردوی عمان و بازی تیم فوتبال امید ایران با تیم عمان اظهار کرد: به نظر من در این بازی به انسجام خوبی رسیدیم. ممکن است به لحاظ فنی به آن چیزهایی که مد نظرمان بود نرسیده باشیم و شاید فاصله هم با آنها داشته باشیم اما می توانیم به وحدت و همدلی بین بازیکنان تیم چه آنهایی که داخل زمین بودند و چه آنها که داخل زمین نبودند اشاره کرد که در روحیه آنها تاثیر بسیاری خواهد داشت.

وی تاکید کرد: این تیم به اولین بردش بعد از یک سال رسیده است. این برد برای روحیه بازیکنان لازم بود و یک وحدت و انسجام خوب بوجود آورده و کار ما را سخت تر کرده است و باید بیشتر کار کنیم. این برد نباید ما را مغرور کند. ایرادات زیادی داشتیم و باید به خوبی آسیب شناسی کنیم و روی آنها کار کنیم تا در مسابقات اصلی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

خاکپور در ادامه در مورد دیدار مقابل عمان افزود: این طبیعی بود که این دیدار دو نیمه متفاوت داشته باشد. چون ما در مقابل تیمی بازی کردیم که هیچ اطلاعی از آن نداشتیم. در نیمه اول بازیکنان ما مشغول ارزیابی عمان بودند. اما در نیمه دوم با توجه به شناخت نسبی که از عمان پیدا کرده بودیم تغییراتی در بازی خودمان ایجاد کردیم و خوشبختانه این تغییرات باعثشد بتوانیم به نتیجه لازم برسیم.

وی با اشاره به اردوی ترکیه برای تیم امید، گفت: در اردوی ترکیه و تاکنون دو بازی تدارکاتی را در نظر گرفته ایم که می تواند به ما کمک کند. ضمن اینکه مدت زمان بیشتری را برای تمرین داریم که به ما کمک می کند تا روی نقاط ضعف مان کار کنیم و به آن شناخت لازم برسیم.

سرمربی تیم المپیک در پایان اظهار کرد: در اردوی ترکیه بازیکن جدید از لیگ یک به این تیم اضافه می شود و با نفرات بیشتری به تمرینات مان در اردوی ترکیه ادامه خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز