خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون ورزش مجلس مطرح کرد؛

انتقاد از نحوه واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس / توجه به اهلیت افراد درخرید سهام سرخابی

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۷۶۲

باید کسانی این دو تیم بزرگ را خریداری نمایند که توان مالی و نگاه بلند برای تقویت و رشد این دو باشگاه بزرگ داشته باشند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در رابطه با نحوه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بصورت ۲۱ درصد سهام به پیشکسوتان، ۳۰ درصد سهام به وزارت ورزش و ۴۹ درصد سهام به بخش خصوصی تاکید کرد: موافق واگذاری با این تقسیم بندی و برنامه ریزی نیستم و سهم بخش خصوصی مناسب در نظر گرفته نشده است.

به گزارش ایلنا، مقداد نجف نژاد ضمن بیان این مطلب گفت: در ابتدا پیشنهاد واگذاری بصورت ۴۹ درصد سهام به هواداران و ۵۱ درصد سهام به بخش خصوصی و تعاونی ها در نظر گرفته شده بود که متاسفانه این پیشنهاد مورد تایید واقع نشد و نحوه واگذاری بصورت مزایده اعلام گردید.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در ادامه این مطلب افزود: تلاش بر این است که مشکلات این دو باشگاه بزرگ و مخصوصا مشکلات مالی آنها حل گردد و اشخاصی در مزایده شرکت نمایند که اهمیت و اولویت را دارا باشند.

وی در رابطه با نحوه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بصورت ۲۱درصد سهام به پیشکسوتان و ۳۰ درصد سهام به وزارت ورزش و ۴۹ درصد سهام به بخش خصوصی تاکید کرد: موافق واگذاری با این تقسیم بندی و برنامه ریزی نیستم و سهم بخش خصوصی مناسب در نظر گرفته نشده است.

نجف نژاد در گفتگو با خانه ملت تصریح کرد: میزان درصد واگذاری دو تیم، به مقدار سرمایه و پول لازم خریدار بستگی دارد و می توانند ۵۰درصد و یا بیشتر را خریداری نمایند و درصورت دارا بودن توان مالی، بخش خصوصی قادر به خرید سهام بیشتری خواهد بود.

وی ادامه داد: اشخاصی در مزایده و خرید سهام شرکت کنندکه از خانواده ورزش و اهل فوتبال باشند که سابقه و اهلیت چنین افرادی نیز مشخص است.

نجف نژاد با اعتقاد بر اینکه این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، پیشانی ورزش کشور در فوتبال هستند، گفت: باید کسانی این دو تیم بزرگ را خریداری نمایند که توان مالی و نگاه بلند برای تقویت و رشد این دو باشگاه بزرگ داشته باشند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر اینکه مقرر گردیده طی جلسه ای در روزهای آینده با علی اصغر یوسف نژاد معاون وزیر اقتصاد، پورحسینی رئیس سازمان خصوصی سازی ایران برگزار و به یک نقطه مشترک در رابطه با شکل و شیوه واگذاری برسیم، تصریح کرد: در اصل واگذاری این دو تیم هیچ مشکلی وجود ندارد و باید این دو باشگاه واگذار شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز