خبرگزاری کار ایران

انتظارات از او بالا رفته؛

آزمون: سردار هیچ‌گاه مغرور نمی‌شود / برای موفقیت‌اش نذری می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۴۴

شاید باور نکنید این سردار است که به من می‌گوید پدر هیچ‌گاه مغرور نشو و برای موفقیت لازم است تلاش کنیم و خستگی‌ناپذیر ظاهر شویم.

پدر سردار آزمون ضمن تجلیل از عملکرد فرزندش در دیدار دوستانه ایران و عراق گفت: سردار هیچ‌گاه مغرور نشده و باید این روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

خلیل آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به گلزنی سردار در دیدار روز گذشته ایران و عراق خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از بازی من نتوانستم با سردار صحبت کنم، اما به خاطر گلزنی‌اش بسیار خوشحالم و همواره برای اینکه او بتواند در زندگی‌ورزشی و شخصی موفق باشد برایش نذر می‌کنم. همواره مبلغی پول را به امامزاده محل اهدا کرده و یا گوسفندی را نذر می‌کنم.

وی افزود: سردار برای اینکه بتواند به یک گلزن در تیم‌ملی تبدیل شود سختی‌های زیادی کشیده و تلاش فراوانی انجام داده است. او در روزهای سرد روسیه در کنار بازیکنان بزرگ تیم روبین‌کازان فوتبال بازی می‌کند و از مربی بزرگی نیز بهره‌ می‌برد.

پدر سردار آزمون با بیان اینکه فرزندش هیچ‌گاه از گلزنی برای تیم ملی مغرور نمی‌شود، خاطرنشان کرد: شاید باور نکنید این سردار است که به من می‌گوید پدر هیچ‌گاه مغرور نشو و برای موفقیت لازم است تلاش کنیم و خستگی‌ناپذیر ظاهر شویم. من هم به سردار می‌گویم هر گاه گلزنی می‌کند باید احساس مسئولیت بیشتری کند چراکه انتظارات از او بالا رفته است.

وی خاطرنشان کرد: سردار در روبین‌کازان شرط خیلی‌خوبی دارد و من از نزدیک تمرینات این تیم را زیر نظر دارم و می‌توانم بگویم روبین‌کازان به معنای‌واقعی یک تیم بزرگ و حرفه‌ای است و تمامی ساختار این باشگاه بر اساس اصول حرفه‌ای طرح‌ریزی شده، اما در مورد شرایط تیم ملی نمی‌توانم صحبتی بکنم و فقط امیدوارم این تیم با مربیگری کی‌روش بتواند در جام ملت‌های ‌آسیا از حیثیت فوتبال کشورمان دفاع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز