خبرگزاری کار ایران

پرسپولیسی‌ها از تعطیلی‌لیگ خوشحال‌اند؛

معینی: مشکل جاسم کرار مالی است / ۸۰ درصد خواسته‌های قلعه‌نویی برآورده شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۵۵

درحدود ۸۰ درصد از خواسته‌های قلعه‌نویی در جذب بازیکنان برآورده شد وفقط دو بازیکن به دلیل مبالغ بالایی که می‌خواستند نتوانستیم جذب کنیم، اما فکر می‌کنم از نتیجه نقل و انتقالات راضی باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال معتقد است آبی‌پوشان تهرانی در نقل و انتقالات نیم فصل عملکرد خوبی داشته‌اند و ۸۰ درصد خواسته‌های قلعه نویی را برای جذب بازیکنان مورد نظرش برآورده کرده‌اند، اما مشکل اینجاست که استقلال در حال حاضر ملی‌پوشانش را در اختیار ندارد تا با تمام‌قوا برای نیم فصل دوم آماده شود.

گفت‌وگوی مسعود معینی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

چرا جاسم کرار در اردوی‌استقلال در کیش حاضر نشده؟
اتفاقا امروز در همین رابطه با قلعه‌نویی صحبت می‌کردم که می‌گفت ۱۳ بازیکن ما در اردوی‌کیش حضور ندارند. کرار به مرخصی رفته بود و قرار بود بیاید. خود قلعه‌نویی در جریان هست که وضعیت کرار به چه شکلی است و به نظر من کرار ظرف امروز یا فردا به تیم اضافه می‌شود.

گویا هواپیما و هتل کرار هم در کیش رزرو شده بود، اما آخرین‌لحظه از سفر به کیش خودداری کرده؟
من در جریان نیستم. قلعه‌نویی هم چیزی به من نگفت و از من گله می‌کرد که همه در اردوی‌کیش هستند، اما کرار نیست و گفته به زودی می‌آید.

به نظر می‌رسد کرار به دلیل عدم پرداخت مطالباتش در کیش حاضر نشده، این خبر را تایید می‌کنید؟
مسلما یکی از مشکلاتی که باشگاه دارد، بحثمالی است. استقلال الان در حال واگذاری و خصوصی‌شدن است. افشارزاده هم نیست و بچه‌های تیم و خود قلعه‌نویی مطالبات زیادی دارند که به نوعی دنبال برطرف‌کردن مشکلات‌مالی هستیم. با توجه به تعطیلات طولانی‌مدت لیگ ما بازیکنان مورد نظر قلعه‌نویی را جذب کردیم، اما نتوانستیم محسن مسلمان را به خدمت بگیریم که به دلیل مسائل‌مالی بود.

قلعه‌نویی نفراتی را که می‌خواست جذب کرد؟

بالاخره تغییرات در تیم ما با نظر قلعه‌نویی بود. ان‌شااله این بازیکنان بتوانند برای استقلال خوب کار کنند.

مشل خاصی تیم در حال حاضر ندارد؟

مشکل‌اساسی ما ملی‌پوشان هستند که در این تمرینات حضور ندارند، به همین دلیل تمرینات‌ما در حال‌حاضر نمی‌تواند بار فنی خوبی داشته باشد، چون بازیکنانی تازه آمده‌اند که باید با بقیه هماهنگ شوند.

بحثتعطیلی درازمدت لیگ روی تیم تاثیرگذار هست؟

به نظرم باشگاه‌ها از این تعطیلات ۵۰ روزه لیگ راضی نیستند، شاید پرسپولیسی‌ها که بازیکنی در تیم‌ملی ندارند از این تعطیلات خوشحال هستند و راحت کارشان را می‌کنند، اما قلعه‌نویی چه کار کند که ۱۳ نفر کمبود بازیکن دارد؟ حالا فرض کنید در این اردو خوب تمرین کنند، از کجا معلوم که ملی‌پوشان ما بعد از جام ملت‌ها که برمی‌گردند مصدوم نشوند یا انگیزه‌خوبی داشته باشند؟

ولی کرار باز هم به مشکل برخورده؟

کرار مشکل خاصی ندارد و ارتباط خوبی هم با قلعه‌نویی دارد. درباره او نگرانی خاصی نداریم.

به عنوان عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه‌استقلال عملکرد این کمیته را چطور ارزیابی می‌کنید؟
درحدود ۸۰ درصد از خواسته‌های قلعه‌نویی در جذب بازیکنان برآورده شد و فقط ۲ بازیکن را به دلیل مبالغ بالایی که می‌خواستند نتوانستیم جذب کنیم، اما فکر می‌کنم از نتیجه نقل و انتقالات راضی باشیم. ما کمبودهایی در خط حمله و درون‌دروازه داشتیم که با حضور عنایتی و طالبلو این کمبودها برطرف شد.

اما خیلی‌ها به خاطر جذب عنایتی از باشگاه انتقاد می‌کنند؟
البته انتقاداتی هست، اما به نظر من عنایتی خرید خوبی بود و به لحاظ بدنی هم شرایط خوبی دارد، ضمن اینکه انگیزه بالایی هم دارد و می‌تواند در استقلال خوب کار کند.

گویا این روزها اختلافات‌زیادی با نظری‌جویباری دارید. این اخبار صحت دارد؟
نظری‌جویباری با نظر قلعه‌نویی کار می‌کند و با نظر و عقیده خودش جلو می‌رود، اما سعی می‌کنیم در آینده در نقل و انتقالات بهتر عمل کنیم تا بازیکنان تست‌پزشکی شوند و از نظر فنی هم که سرمربی آنها را تایید می‌کند. ما سعی می‌کنیم مراحل قانونی را انجام دهیم تا سلیقه‌های شخصی اعمال نشود، چراکه نمی‌خواهیم ضرر و زیانی را که در گذشته داشته‌ایم دوباره داشته باشیم. سه - چهار بازیکن خارجی استقلال مشکلات‌زیادی را برای باشگاه ایجاد کردند و تا این لحظه فقط توانسته‌ایم با ۲ نفر از آنها تسویه‌حساب کنیم. به هر حال فیفا تهدید به کسر امتیاز کرده و ۲ بازیکن خارجی دیگر ما مانده‌اند. ما با نظری‌جویباری مشکلی نداریم. هفته‌گذشته هم او در باشگاه بود و جلسه‌ای داشتیم و برای اینکه باشگاه ضربه نخورد کمیته ای تشکیل شد.

آیا این حرفه‌ای است که شما به عنوان عضو هیات‌مدیره همزمان عضو کمیته نقل و انتقال بازیکنان هم باشید؟
چه اشکالی دارد.

اشکال کار اینجاست که شما به عنوان عضو کمیته نقل و انتقال بازیکنان به مرجع بالاتر از خودتان یعنی هیات‌مدیره پاسخگو باشید و این یعنی باید خودتان به خودتان جواب پس بدهید. این مسئله حرفه‌ای است؟
اگر کمیته‌ای باشد که از بیرون باشگاه مسئولیت را قبول کند بحثفرق می‌کند، اما افشارزاده دیدند افراد فنی در باشگاه هستند، یعنی بنده، پورحیدری و صادق‌پور اعضای فنی هستیم و هر کدام از افراد هیات‌مدیره تخصص‌های خاصی دارند. ما در چارچوب خاصی عمل می‌کنیم و آیین‌نامه‌ها را تصویب می‌کنیم، خود اعضای هیات‌مدیره باید به فکر جنبه‌های مختلف باشگاه باشند. نمی‌دانم در دنیای حرفه‌ای چطور عمل می‌کنند، اما وقتی باشگاه چارت محدودی دارد نمی‌توانیم افراد دیگری را استخدام کنیم تا مسائل مختلف را پیگیری کند و در این وظایف ما جوابگوی مدیرعامل باشگاه هستیم.

در مورد درگیری‌های اخیر پورحیدری و قلعه‌نویی چه توضیحی دارید؟
بنده اصلا اعتقادی به درگیری ندارم. من علاقه خاصی به پورحیدری دارم و وی کمک‌های زیادی به استقلال کرده‌؛ قلعه‌نویی هم به هیچ‌وجه از پورحیدری ناراحت نیست. هیات‌مدیره باشگاه‌استقلال پست مدیر فنی را از چارت باشگاه حذف کرده است. پورحیدری فرد بزرگ و از قدیمی‌های استقلال است و دوست داریم از مشاوره‌های او استفاده کنیم، همانطور که قلعه‌نویی دوست داشت، اما پورحیدری با آلومینیوم‌اراک قرارداد امضا کرده و نمی‌تواند تمام‌وقت در اختیار استقلال باشد و گرنه قلعه‌نویی همیشه از مشاوره با پورحیدری سود برده و دوست دارد از افراد فنی مشاوره بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز