خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش در پاسخ به ایلنا:

بهتر است به فساد مالی در فدراسیون‌فوتبال نپردازیم / خصوصی‌سازی سرخابی از دست ما خارج است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۱۶۴

پیش‌بینی در ورزش‌های بدون رکورد درست و جایز نیست، ولی امیدواریم فوتبالیست‌های ما در جام ملت‌های آسیا به موفقیت دست پیدا کنند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: باید بررسی‌های کارشناسی درخصوص فساد مالی در فدراسیون‌فوتبال انجام شود تا بعد از این تصمیم‌گیری انجام شود.

محمود گودرزی در حاشیه نشست صمیمی با مسئولان ورزشی استان قم که صبح امروز در تالار شهید آوینی قم برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درخصوص پیگیری وزارت‌ورزش در بحثفساد مالی در فدراسیون فوتبال گفت: به این مسائل نپردازیم بهتر است. نمی‌دانم بحثشما چیست، اما باید بررسی‌های کارشناسی انجام شود تا بعد از این کار انجام شود. در افواه اظهارنظر دشوار است.

وی درخصوص پیش‌بینی نتایج تیم‌ملی در جام ملت‌ها نیز اذعان داشت: پیش‌بینی در ورزش‌های بدون رکورد درست و جایز نیست، ولی امیدواریم فوتبالیست‌های ما به موفقیت دست پیدا کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حل مشکل سربازی بازیکنان ملی‌پوش گفت: روز گذشته به طور خاص با سرلشکر فیروزآبادی صحبت کردم که قول مساعد دادند به این موضوع رسیدگی کنند. امروز صبح نیز پیگیر آن بودم که ۴ بازیکن مشکل‌شان حل شد که مهرداد پولادی و سروش رفیعی جزو آن‌ها هستند.

گودرزی خاطر نشان کرد: قرار بود این موضوع به صورت مکتوب ابلاغ شود، اما امیدوارم امروز این کار صورت بگیرد تا تیم‌ملی به طور کامل در جام ملت‌ها شرکت کند.

وی درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این کار در دست سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد و دارایی است که قرار بود این هفته ارزش‌گذاری این دو باشگاه انجام شود که امیدوارم این امر هرچه زودتر محقق شود. ضمن اینکه این کار از دست ما خارج است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز