خبرگزاری کار ایران

قوه‌قضاییه باید به استیلی کمک کند؛

حسینی‌نسب: چه کسی پاسخگوی پول‌های رد و بدل شده است؟

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۴۵

مربی تیم فوتبال راه‌آهن با اعلام اینکه اگر مسوولان قوه‌قضاییه به قول و قرارشان پایبند نباشند استیلی باید به کدام مرجع رجوع کند؟

مربی تیم فوتبال راه آهن با اعلام اینکه اگر مسوولان قوه قضاییه به قول و قرارشان پایبند نباشند استیلی باید به کدام مرجع رجوع کند، گفت: حمید استیلی مزد اخلاق، معرفت و جوانمردی خودش را که برای زنده نگه داشتن باشگاه راه آهن حراج کرده، باید بگیرد.

به گزارش ایلنا، مهدی حسینی‌نسب در خصوص جدایی استیلی از باشگاه راه آهن اظهار داشت: حمید استیلی مزد اخلاق، معرفت و جوانمردی خودش را که برای راه‌آهن و زنده نگه داشتند این باشگاه قدیمی خرج کرده باید بگیرد. اگر مسوولان قوه قضاییه به قول و قرارشان پایبند نباشند استیلی باید به کدام مرجع رجوع کند.

وی افزود: واقعا چه کسی پاسخگوی پول‌های رد و بدل شده است؟ حداقل ۲۵۰ نفر در این باشگاه هستند و تیم‌های پایه در این باشگاه فعالیت می‌‌کنند، اگر باشگاه منحل شود چه کسی پاسخگوی آنهاست. در این تیم بچه شهید داشتیم و قشر ضعیف چشم امیدشان به استیلی بود. واقعا اگر او آنها را رها می‌‌کرد کجا می‌‌توانستند فوتبال بازی کنند.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن خاطرنشان کرد: خرج‌هایی که او کرده هیچ بازگشتی نداشته و هیچ سودی هم برایش نداشته‌اند. رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی به خصوصی‌سازی دارند، پس قوه‌قضاییه باید به استیلی که بدون هیچ چشمداشتی این باشگاه را سرپا نگه داشت کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز