خبرگزاری کار ایران

سبحانی فر خبر داد:

واگذاری سهام ۱۰۰ درصدی سرخابی ها از طریق مزایده / ۲۰ درصد سهم پیشکسوتان

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۸۳

درجلسه نحوه آزاد سازی شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس مقرر شد ۱۰۰ درصد سهام هریک از شرکت های پرسپولیس و استقلال به صورت بلوکی از طریق مزایده به صورت نقد واگذار شود.

عضو ناظر در هیات واگذاری بنگاه‌های دولتی گفت: ۱۰۰ درصد سهام هر یک از شرکت های پرسپولیس و استقلال به صورت بلوکی از طریق مزایده به صورت نقد واگذار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رمضانعلی سبحانی فر ضمن بیان این مطلب، گفت: درجلسه روز شنبه درباره نحوه آزاد سازی شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس تصمیماتی گرفته شد که بر اساس آن ۱۰۰ درصد سهام هریک از شرکت های پرسپولیس و استقلال به صورت بلوکی از طریق مزایده به صورت نقد واگذار می شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین مقرر شد ۲۰ درصد از سهام هر دو شرکت با معرفی و نظارت وزارت ورزش و جوانان ظرف یکسال به پیشکسوتان ورزش واگذار شود.

وی افزود: درمقطع واگذاری سهام توجه به اهلیت مالی و عدم وجود محکومیت جزایی و کیفری و عدم سوء پیشینه برای خریداران سهام باید احراز شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خانه ملت گفت: بحثصلاحیت حرفه ای هیات مدیریه شرکت ها پس از واگذاری توسط وزارت ورزش و جوانان در قرار داد واگذاری سهام به صورت شرط ضمن عقد افشا می شود.

این عضو ناظر در هیات واگذاری بنگاه‌های دولتی افزود: قیمت گذاری شرکت ها هم باید بر اساس صورت های مالی که در آینده مشخص می شود و پس از خارج شدن بدهی آنها تعیین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز