خبرگزاری کار ایران

قراردادها پرداخت می‌شود؛

حیات‌پور: پیشنهادی به بازیکنان صبا نشده / هیچ بازیکنی نباید در مورد انتقال تیم اظهار‌نظر کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۲۳

با بررسی‌های صورت گرفته امیدواریم تا پیش از بازی با فولاد طلب بازیکنان را پرداخت کنیم تا تیم دغدغه‌ای نداشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال صبای‌قم اخبار منتشر شده در خصوص ارائه پیشنهاد به بازیکنان این تیم را نادرست دانسته و عنوان کرد: هیچ پیشنهادی برای جذب نفرات تیم تا این لحظه دریافت نکرده‌ایم و اخبار منتشر شده صحیح نمی‌باشد.

گفت‌وگوی علی حیات‌پور با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

شخصی به نام فلاح‌دار در باشگاه صبا پستی دارد؟

دقیقا ابلاغی که برای وی زده شده را ندیده‌ام، ولی فکر نمی‌کنم مدیر فنی نوشته شده باشد. جهان‌بینی او را به عنوان مشاور‌ عالی خویش و همچنین کمک در بررسی مسائل‌فنی تیم منصوب کرده‌اند.

وضعیت پیشنهادات بازیکنان صبا به کجا رسیده؟

پیشنهادی نداشتیم. کتبا باشگاه یا شخص‌خاصی خواستار بازیکنان ما نشده و این حرف و حدیث‌هایی است که مطرح می‌شود صحت ندارد. ما اعلام کردیم اگر باشگاهی بازیکنان ما را در نظر دارد باید کتبا پیشنهاد دهد تا در این خصوص باشگاه نظرش را بگوید.

این هفته قرارداد بازیکنان پرداخت خواهد شد؟

حل می‌شود. بازیکنانی که امسال به صبا آمدند ۳۰درصد قراردادشان را گرفته‌اند و تنها نفرات فصل‌گذشته چیزی دریافت نکرده‌اند. قبول داریم در پرداخت‌ها فاصله افتاده، اما با صحبت و هماهنگی‌هایی که انجام دادیم ان‌شاالله در چند روز آینده این مشکل برطرف می‌شود. با بررسی‌های صورت گرفته امیدواریم تا پیش از بازی با فولاد طلب بازیکنان را پرداخت کنیم تا تیم دغدغه‌ای نداشته باشد.

ولی بعضی از بازیکنان تازه‌وارد هم اظهار می‌کنند با پایان نیم‌فصل باید باشگاه مجددا پول بدهد…

ابتدا باید پول بازیکنانی که هنوز دریافتی نداشته‌اند پرداخت کنیم تا همه نفرات تیم به یک میزان قراردادشان را گرفته باشند. باشگاه برنامه‌ریزی‌هایی برای پرداخت مطالبات بچه‌ها در مرحله دوم داشته و به جمع بندی‌هایی رسیده است.

بازیکن جدیدی در نیم‌فصل به صبا اضافه می‌شود؟

در جلسه‌ای که با آقای مرفاوی داشتیم به وی اعلام کردیم اگر بازیکنی در لیست‌آزاد است یا اینکه به فکر جذب بازیکنی هست به باشگاه درخواست دهد. با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالات از دهم آذر تا هفتم دی‌ماه است، امیدواریم سرمربی تیم تا پیش از آن نفرات خود را ارائه کنند. قطعا مرفاوی در برخی پست‌ها نفرات جدیدی نیاز دارند که احتمالا در این هفته به باشگاه اعلام خواهند کرد.

اردوی نیم‌فصل در کجا برگزار می‌شود؟

اردویی را در تعطیلات نیم‌فصل در نظر گرفته‌ و پیشنهاداتی به هیئت مدیره ارائه کردیم که باید آنها در مورد برگزاری اردوی داخلی یا خارجی نظر نهایی را بگویند و منتظر تصمیم آنها هستیم.

در مصاحبه‌های بازیکنان صبا تنها حسین بادامکی جریمه شد؟

مدیرعامل باشگاه تمام اظهارات بازیکنان را مورد بررسی قرار می‌دهد. گاها حرف‌هایی زده می‌شود که در حیطه اختیاری اعضای تیم نیست، چون هر کس باید با توجه به جایگاهش صحبت کند. اکثر بازیکنان شرایط مالی را عنوان کردند که ایرادی نداشت، ولی به نظر بنده نباید در مورد انتقال تیم انتقاد کنند چراکه شرایط خوبی نسبت به دیگر شهرها در قم فراهم است.

گفت‌وگو: محمد چهرقانی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز