خبرگزاری کار ایران

کره برای انتقام به ایران می‌آید؛

بیگ‌زاده: سومین شکست را به کره‌ای‌ها تحمیل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۴۵

کی‌روش بازیکنان جوانی را به تیم ملی دعوت کرده و این تیم متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان است. کی‌روش می‌خواهد با تلفیقی از این بازیکنان تیم قدرتمندی را برای حضور در استرالیا بسازد.

مدافع تیم ملی فوتبال گفت: مصدومیتم برطرف شده و با آمادگی کامل در اردوی تیم ملی هستم.

به گزارش‌ایلنا، بازیکن تیم ملی پیش از تمرین صبح امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: اردوی‌خوبی آغاز شده و امیدوارم تیم ملی با قدرت تمرین کند و به خوبی برای بازی تدارکاتی مقابل کره‌جنوبی آماده شود. امیدوارم این اردو در جهت آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها مفید باشد.

وی در ادامه افزود: کی‌روش بازیکنان جوانی را به تیم ملی دعوت کرده و این تیم متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان است. کی‌روش می‌خواهد با تلفیقی از این بازیکنان تیم قدرتمندی را برای حضور در استرالیا بسازد.

بیگ‌زاده درباره وضعیت آمادگی‌اش نیز گفت: در اردوی پرتغال از ناحیه پا دچار مصدومیت شدم که این آسیب‌دیدگی خیلی زود برطرف شد و تمرین‌های خوبی را شروع کرده بودم. مصدومیت من ۲ هفته‌ای تمام شد و الان با آمادگی به اردوی تیم‌ملی رسیدم و هیچ مشکلی ندارم.

بیگ‌زاده در پایان گفت: کره‌جنوبی در ۲ بازی اخیرش مقابل‌ایران نتیجه را واگذار کرده و پیش‌بینی می‌شود برای انتقام به ایران بیاید. با توجه به این قضیه باید این بازی را مهم تلقی کنیم و تلاش‌ ما این است که سومین شکست را به کره‌ای‌ها تحمیل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز