خبرگزاری کار ایران

یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال؛

درخشان: موقعیت های گلزنی زیادی را از دست دادیم / به حرکت عباس زاده رسیدگی می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۳۵

فرصت‌ها می‌توانست شرایط بازی را عوض کند زیرا وقتی ۲-۳ گل می‌زنید، شیرازه تیم حریف از هم می‌پاشد. اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، بهتر نتیجه می‌گرفتیم اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت هرچند تیمش مقابل حریف بوشهری به پیروزی خوبی دست یافت اما در این بازی تیمش موقعیت گلزنی بسیاری را از دست داد که اتفاق خوبی نیست.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان پس از پیروزی تیمش برابرکارگر بنه‌گز بوشهر درمرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: قبل از بازی به بازیکنانم هشدار داده بودم، ممکن است این بازی گره بخورد.

وی ادامه داد: فرصت‌ها می‌توانست شرایط بازی را عوض کند زیرا وقتی ۲-۳ گل می‌زنید، شیرازه تیم حریف از هم می‌پاشد. اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، بهتر نتیجه می‌گرفتیم اما این اتفاق نیفتاد. البته در نیمه دوم تغییراتی انجام دادیم که خدا را شکر با تکیه بر آنها ۲ مرتبه دیگر دروازه حریف بوشهری را باز کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که فرصت سوزی بازیکنانش در بازی‌های بزرگ به این تیم ضربه نمی‌زند، اضافه کرد: باید با تمریناتی که در آینده انجام می‌دهیم، مشکلات‌مان در این زمینه را برطرف کنیم. البته در نیم فصل بازیکنان با استاندارهای بالا برای رفع این مشکلات جذب می‌کنیم زیرا کار سختی را در ادامه مسابقات پیش رو خواهیم داشت.

درخشان در مورد حرکت عباس‌زاده که پس از تعویض به جای نشستن روی نیمکت، به رختکن رفت، گفت: من بعد از تعویض ندیدم که او کجا رفت اما وقتی برگشتم دیدم روی نیمکت است. البته قطعا به این موضوع رسیدگی می‌کنیم که چرا این اتفاق رخ داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز