خبرگزاری کار ایران

خادم مطرح کرد:

دستور وزیر ورزش برای برخورد با خاطیان حواشی اخیر پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۶۴

وزیر ورزش از این ماجرا و از این رفتار و اتفاقی که افتاده بسیار گله‌مند است و دستور داده اگر این کار با نیت‌خاصی صورت‌گرفته جلوی آن گرفته شود و با خاطیان برخورد لازم صورت گیرد.

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد محمود گودرزی در ماجرای پرسپولیس دستور برخورد با خاطیان را صادر کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم با اشاره به ماجرای پیش آمده برای باشگاه پرسپولیس و حضور مسئولان این باشگاه در باشگاه رئال‌مادرید همراه با امیرحسین جهانشاهی گفت: وزیر از این موضوع بسیار گله‌مند بود و دستور برخورد با خاطیان را صادر کرده است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی در گفت‌وگو با بخش خبری بیست و سی در مورد ملاقات مدیران‌پرسپولیس با یکی از عناصر ضد انقلاب در باشگاه رئال‌مادرید گفت: وزیر ورزش از این ماجرا و از این رفتار و اتفاقی که افتاده بسیار گله‌مند است و دستور داده اگر این کار با نیت‌خاصی صورت‌گرفته جلوی آن گرفته شود و با خاطیان برخورد لازم صورت گیرد.

یادآور می‌شود، حمیدرضا سیاسی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه بهروز منتقمی، سرپرست باشگاه هفته گذشته راهی اسپانیا شدند تا ضمن ملاقات با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید ترتیب یک دیدار دوستانه بین دو تیم پرسپولیس و رئال مادرید را بدهند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز