خبرگزاری کار ایران

تمام رقبای ما بیرون از خانه هستند؛

کی روش: درهای تیم ملی به روی همه باز است / نام دستیارانم را فقط دو نفر می دانند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۳۲

سعی می کنم بازیکنانی که با فعل خواستن و انگیزه بالا کار می کنند را به تیم ملی دعوت کنم. درهای تیم ملی به روی همه نفرات باز است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی فوتبال ایران باز است و نام دستیارانش را در دنیا فقط او و کفاشیان می دانند.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش امروز پنجشنبه قبل از جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری چنین جلساتی کار معمولی است. به دنبال فراهم کردن مقدمات آماده سازی تیم ملی هستیم و تا شروع کارمان پانزده روز فاصله داریم.

وی در باره دور جدید تمرینات تیم ملی و احتمال دعوت از مهدی رحمتی گفت: سعی می کنم بازیکنانی که با فعل خواستن و انگیزه بالا کار می کنند را به تیم ملی دعوت کنم. درهای تیم ملی به روی همه نفرات باز است، اما من با آنالیز بر روی مسائل فنی که انجام می دهم بازیکنان مستعد را انتخاب خواهم کرد. البته در نظر داشته باشید برای انتخاب نفرات تیم ملی محدودیت داریم و نمی توانیم همه بازیکنان را انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: با همدلی و اتحاد به موفقیت می رسیم. علاقه ندارم دود ستگی و تفرقه ایجاد شود. دوباره تکرار می کنم تمام رقبای ما بیرون از خانه هستند و در داخل ایران هیچ رقیبی نداریم.

سرمربی تیم ملی در باره دستیاران ایرانی اش، گفت: در زمان مناسب نام دستیارانم را اعلام خواهم کرد. در حال حاضر مارکار آقاجانیان با قدرت به کارش ادامه خواهد داد. مطمئن باشید تمام اسامی که در روزهای اخیر اعلام شده است فقط شایعه هستند. نام دستیارانم فقط در ذهن من و کفاشیان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز