خبرگزاری کار ایران

همه‌چیز یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد؛

خوردبین: امیدوارم پولادی به تیم برگردد / اوضاع آرام است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۹۲

اوضاع تیم آرام است و تلاش می‌شود تیم از نظر روحی، بدنی و تاکتیکی به طور همزمان رشد کند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اوضاع تیم آرام است و تلاش می‌شود تیم از نظر روحی، بدنی و تاکتیکی به طور همزمان رشد کند.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین افزود: تیم شرایط خوبی دارد. اوضاع آرام است و تیم طبق برنامه کار خود را پیش می‌برد. تمرینات خوبی برنامه‌ریزی شده تا تیم را از هر ۳ نظر؛ روحی، بدنی و تاکتیکی بالا بکشد.

وی ادامه داد: به هر حال فوتبال این‌طور نیست که همه‌چیز یک‌شبه اتفاق بیفتد. سرمربی روی تیم شناخت نسبی دارد، ولی شناخت‌کامل در تمرین و مسابقه به دست می‌آید و این خودش زمانی می‌خواهد. بالاخره نفرات را بالا و پائین می‌کنند تا ببینند هر بازیکن چه شرایط و توانایی‌هایی دارد. البته در کنار این برنامه، هدف این است که در همین زمان هم بتوانیم امتیازات خوبی بگیریم و امیدواریم در بازی با راه‌آهن به ۳ امتیاز برسیم که در این صورت کار حمید درخشان کار بزرگی بوده است.

سرپرست سرخ‌پوشان در پایان در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت مهرداد پولادی به سایت باشگاه گفت: تا جایی که می‌دانیم او با باشگاه قرارداد دارد و امیدواریم به جمع ما اضافه شود، ضمن اینکه برای حل این مساله فقط یک راه وجود دارد و آن صحبت مستقیم است و قطعا باشگاه با حساسیت خاصی این مسائل را دنبال می‌کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز