خبرگزاری کار ایران

رفتن خولیو تاثیری روی تیم ما نداشت؛

نادی: زمان فتح‌سکوهای‌جهانی‌ است / لهستان‌بودم تیم‌ولاسکو را یک‌تنه می‌بردم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۲۸

نتوانستم همراه تیم ملی باشم اما خیلی دوست داشتم در تیم ملی باشم و جلوی آرژانتین بازی کنم اما نشد. خیلی انگیزه داشتم و اگر بودم به بچه‌ها می‌گفتم بروید کنار و یک تنه تیم ولاسکو را می‌بردم

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشورمان از روی تخت بیمارستان هم برای خولیو ولاسکو کری می‌خواند چراکه هنوز رفتار این مربی را فراموش نکرده و به فکر تلافی است، اما چنین فرصتی را به دست نیاورد و فعلا از تیم ملی دور است.

گفت‌وگوی علیرضا نادی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*عملکرد تیم ملی را در دور نخست مسابقات قهرمانی مردان‌جهان در لهستان چطور دیدید؟
عملکرد تیم ما خیلی خوب بود و مدعیان را شکست دادند. مرحله دوم بازی‌ها دوره‌ای است و بچه‌ها باید خود را خوب نگه دارند و تا انتهای تورنمنت از نظر بدنی کم نیاورند و تا آخر بازی‌ها با قدرت جلو بروند.

*اولین بازی ما در دور دوم مقابل استرالیاست. این بازی را چطور می‌بینید؟
استرالیا همیشه رقیب سرسختی برای ما بوده، درست است که ما بیشتر استرالیا را برده‌ایم، اما در بازی‌های حساس استرالیا ما را برده است. بچه‌ها باید حواس‌شان جمع باشد و با تمام قدرت بازی کنند.

*در حال حاضر انتظارات از تیم ملی بالاست. این انتظارات به ملی‌پوشان فشار وارد نمی‌کند؟
انتظارات از تیم ملی به حق است و مردم از ملی‌پوشان انتظار نتیجه دارند چون در لیگ‌جهانی چهارم شدیم. زمان نتیجه‌گیری ماست و بازیکنان باید انتظارات مردم را جدی بگیرند و سعی کنند جزو ۴ تیم باشند و از عنوان چهارمی‌ در لیگ‌جهانی دفاع کنیم، چون تیم ما زیاد تغییر نکرده و انتظار به جایی از تیم دارند.

*در لهستان می‌توانیم روی سکوی‌جهانی بایستیم؟
اگر بچه‌ها مصدوم نشوند و از نظر بدنی کم نیاورند دور از دسترس نیست. اگر بازیکنان ما با قدرت تا آخر مسابقات جلو بروند بعید نیست به سکوی‌جهانی برسند. سکوی‌جهانی اتفاق بزرگی است و همه خوشحال می‌شوند.

*خولیو ولاسکو اعلام کرده ایران در مسابقات مردان‌جهان موفق نخواهد شد. در این رابطه چه نظری دارید؟
به هر حال نظرش را گفته است. ولاسکو فکر می‌کرد نتایج ما به خاطر حضور او بوده، اما بازیکنان ایران ثابت کردند غیبت ولاسکو زیاد تاثیری روی تیم ما نداشته است. بچه‌ها باید مقابل آرژانتین با همه وجود بازی کنند و ببرند.

*چقدر دوست داشتی الان کنار تیم ملی بودی؟
من زانویم را جراحی‌ کرده‌ام و الان در بیمارستان هستم. نتوانستم همراه تیم ملی باشم اما خیلی دوست داشتم در تیم ملی باشم و جلوی آرژانتین بازی کنم، اما نشد. خیلی انگیزه داشتم و اگر بودم به بچه‌ها می‌گفتم بروید کنار و یک تنه تیم ولاسکو را می‌بردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز