خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

فهرست‌جدیدی از بازیکنان دارای کارت‌‌های پایان‌خدمت‌جعلی افشا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۲۲

تاکنون اسامی ۱۳ بازیکن اعلام شده در اختیار رسانه‌های گروهی قرار گرفته و ظرف روزهای آینده نیز لیست جدیدی در این زمینه منتشر خواهد شد.

در پی انتشار فهرست اولیه بازیکنان صاحب کارت های پایان خدمت جعلی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از انتشار فهرست جدیدی از این بازیکنان ظرف روزهای آینده خبر داد.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر افزود: سازمان نظام‌وظیفه در حال بررسی کارت‌های پایان خدمت بازیکنان لیگ برتر است و بازیکنانی که کارت‌های پایان خدمت آنها با مشکل رو به رو است و مسیر قانونی را طی نکرده باشد، از حضور در مسابقات ممانعت بعمل خواهد آمد.

بهروان افزود: تاکنون ۱۳ نفر از اسامی این بازیکنان منتشر شده و بنابر اعلام حوزه نظام‌وظیفه به زودی نیز لیست جدیدی در این زمینه منتشر خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار داشت: بازیکنانی که با مشکل جعلی بودن کارت پایان‌خدمت رو به رو هستند کارت بازی‌شان باطل می‌شود و از هرگونه فعالیت ورزشی محروم خواهند بود.

وی تاکید کرد: تاکنون اسامی ۱۳ بازیکن اعلام شده در اختیار رسانه‌های گروهی قرار گرفته و ظرف روزهای آینده نیز لیست جدیدی در این زمینه منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز