خبرگزاری کار ایران

فوتبال‌زیر۱۴ سال‌آسیا - همدان؛

ایران از صعود به فینال بازماند / عراق و کره شمالی فینالیست شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۳۳

تیم های ایران و عراق عصر امروز در ورزشگاه مفتح همدان به میدان رفتند که تیم ایران با شکست ۳ بر ۲ مقابل عراق از رسیدن به دیدار فینال رقابت های فوتبال کمتر از ۱۴ سال آسیا محروم شد.

ایران با شکست مقابل عراق صعود به دیدار نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی زیر ۱۴ سال آسیا در همدان بازماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۱۴ سال آسیا از ساعت ۱۸ عصر امروز بین دو تیم های ایران و عراق در ورزشگاه مفتح همدان برگزار شد که تیم ایران با شکست ۳ بر ۲ مقابل عراق از رسیدن به دیدار فینال این رقابت ها محروم شد.

ذبیح‌ الله کوهکن در دقیقه ۷ و طاها شریعتی در دقیقه ۶۳ برای ایران در این گلزنی کردند و علی خدیم در دقیقه ۱۱ و محمد جلیل‌ مظهر در دقایق ۳۱ و ۴۰ گلزنان عراق در این دیدار بودند.

گل های دوم و سوم عراق به یک نحو و از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید تا ایران از صعود به دور نهایی این رقابت ها بازبماند.

بدین ترتیب تیم های عراق و کره شمالی روز چهارشنبه دیدار پایانی این رقابت ها را در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می کنند.

برنامه دیدار پایانی مسابقات قهرمانی نونهالان(زیر ۱۴ سال) آسیا به شرح زیر است:
چهارشنبه - ۲۲/۵ / ۹۲
دیدار فینال:
عراق - کره‌شمالی، ساعت ۱۸، ورزشگاه شهید حاج بابایی

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز