خبرگزاری کار ایران

برای امضای تفاهمنامه همکاری؛

نمایندگان فوتبال ژاپن فردا وارد تهران می‌شوند / سه‌شنبه امضای تفاهمنامه با کفاشیان

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۸۱۷

روز سه شنبه داینی، رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن به ایران خواهد آمد و ضمن امضای تفاهم نامه همکاری با رئیس فدراسیون فوتبال ایران، بازدیدی از امکانات آکادمی فوتبال انجام خواهد داد.

نخستین گروه از نمایندگان فدراسیون فوتبال ژاپن برای امضای تفاهم‌نامه دوجانبه بین فدراسیون فوتبال ایران و ژاپن فردا دوشنبه وارد تهران می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بنابر اعلام کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال تاشیما، نایب رئیس و دبیر کل و شوتو، مسئول روابط بین‌الملل و روابط عمومی فدراسیون فوتبال ژاپن فردا دوشنبه وارد تهران می شوند و مورد استقبال مهدی محمد نبی دبیرکل و امید جمالی مسئول کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال قرار خواهند گرفت.

نمایندگان فوتبال ژاپن پس از حضور در فدراسیون فوتبال و نشست مشترک با رئیس فدراسیون در محل سازمان لیگ حضور خواهند یافت تا نشستی مشترک با رئیس سازمان لیگ شرکت کنند.

روز سه شنبه داینی، رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن به ایران خواهد آمد و مورد استقبال علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قرار خواهد گرفت. وی ساعت ۱۶ در محل آکادمی ملی فوتبال حضور یافته و ضمن امضای تفاهم نامه همکاری با رئیس فدراسیون فوتبال ایران، بازدیدی از امکانات این آکادمی انجام خواهد داد.

نمایندگان فدراسیون فوتبال ژاپن روز چهارشنبه تهران را به مقصد توکیو ترک خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز