خبرگزاری کار ایران

دنبال هر دو جام این‌فصل هستیم؛

خرسندنیا: سپاهان را هم می‌بریم / استقلال جو خیلی خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۶۴۱

البته مقابل استقلال صنعتی خوزستان شانس هم با ما یار بود چون آنها دنبال استفاده از ضدحملات بودند و ما مدام دنبال حمله بودیم که بازیکنان حریف در چند صحنه خطرناک ظاهر شدند

مدافع تیم فوتبال استقلال‌تهران گفت: همه تیم‌ها مقابل ما با انگیزه هستند و با تمام توان بازی می‌کنند.

محمدرضا خرسندنیا در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: بازی خوبی مقابل استقلال صنعتی‌خوزستان انجام دادیم. کلا تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند، انگیزه‌ بالایی دارند و با تمام توان بازی می‌کنند که استقلال‌صنعتی‌خوزستان هم همین‌طور بود. ما دنبال ۳ امتیاز بودیم، چون اوایل فصل است و باید امتیازات را جمع کنیم که خدا را شکر بردیم.

وی افزود: دومین برد فصل‌ را مقابل استقلال‌صنعتی‌خوزستان به دست آوردیم و ان‌شاءالله این بردها تداوم داشته باشد، چون این مجموعه‌ای که دور هم جمع شده‌اند دنبال هر دو جام این فصل هستند.

مدافع استقلال اظهار داشت: البته مقابل استقلال‌صنعتی‌خوزستان شانس هم با ما یار بود، چون آنها دنبال استفاده از ضد حملات بودند و ما مدام دنبال حمله بودیم که بازیکنان حریف در چند صحنه خطرناک ظاهر شدند، اما در نهایت ما بهتر کار کردیم و برنده شدیم. مهم این بود که بردیم و سعی می‌کنیم در بازی‌‌های آینده با گل‌های بیشتری پیروز شویم.

وی در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل سپاهان در اصفهان گفت: بازی سختی در پیش رو داریم. همه بازی‌ها برای ما سخت است و هر بازی مثل فینال است، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم. سپاهان هم تیم خوبی است و در خانه با بازیکنان خوبی که دارند دنبال برد هستند، اما تیم ما دنبال قهرمانی است و باید ۳ امتیاز این بازی را هم بگیریم.

خرسندنیا در پایان گفت: استقلال جو خیلی خوبی دارد و جا دارد از امیر قلعه‌نویی تشکر کنم که به من خیلی کمک کرد تا اعتماد به نفس بالایی به دست بیاورم و راحت بازی کنم. ما بازیکنان بزرگی داریم که کنار آنها راحت بازی می‌کنم و هیچ مشکلی ندارم. در مجموعه استقلال همه دنبال کمک به یکدیگر هستند تا تیم موفق شود. پست من هافبک دفاعی است که با صلاحدید قلعه‌نویی در دفاع‌آخر بازی کردم و امیدوارم تا وقتی بازی می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. قلعه‌نویی ثابت کرده هر کسی بهتر باشد بازی می‌کند و حق را به حق‌دار می‌دهد و آنقدر خوب کار می‌کنم تا حقم را بگیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز