خبرگزاری کار ایران

در دومین دیدار تدارکاتی؛

تیم فوتبال امید مقابل ارمنستان به تساوی دست یافت

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۸۶۹

مدیر فنی تیم فوتبال امید گفت: در این اردو بازیکنان مورد ارزیابی کادر فنی قرار گرفتند تا با پی بردن به نقاط ضعف و قدرت تیم، کادر فنی در خصوص انتخاب بازیکنان تصمیم گیری کند.

دومین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال امید ایران برابر تیم المپیک ارمنستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار دوم تیم‌های فوتبال امید ایران و ارمنستان چهارشنبه برگزار شد که طی آن دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

هومن افاضلی، مدیر فنی تیم ملی امید در مورد این دیدار به سایت فدراسیون فوتبال گفت: در این اردو بازیکنان مورد ارزیابی کادر فنی قرار گرفتند تا با پی بردن به نقاط ضعف و قدرت تیم، کادر فنی در این زمینه تصمیم گیری کند.

مدیر فنی تیم فوتبال امید اظهارداشت: وینگادا با میدان دادن به بازیکنان در بازی‌های تدارکاتی قصد دارد تا علاوه بر ارزیابی آنها در شرایط مسابقه، زمینه کسب تجربه را برای بازیکنان تیم فراهم کند.

تیم فوتبال امید که برای برپایی اردوی آماده‌سازی به ارمنستان سفر کرده، دوشنبه در نخستین دیدار برابر تیم امید این کشور با یک گل متحمل شکست شده بود. شاگردان وینگادا امروز پنجشنبه به اردوی خود در ارمنستان پایان داده و به کشور باز می‌گردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز