خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

مصاف انتقامی دایی و قلعه‌نویی با خوزستانی‌ها / نبرد جذاب اصفهانی‌ها با تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۶۴۴

فولاد مدافع عنوان قهرمانی که این روزها حواشی بسیاری اطراف این تیم مطرح است و کارت های جعلی خدمت برای این تیم مشکلاتی را ایجاد کرده به مصاف پرسپولیس نایب قهرمان فصل گذشته خواهد رفت.

هفته دوم از چهاردهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با رویارویی سرخابی‌های تهران با خوزستانی‌های لیگ طی روزهای پنجشنبه و جمعه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مهمترین دیدار هفته فولاد خوزستان مدافع عنوان قهرمانی که این روزها حواشی بسیاری اطراف این تیم مطرح است و کارت‌های جعلی پایان خدمت برای بازیکنان این تیم مشکلاتی را ایجاد کرده به مصاف پرسپولیس نایب قهرمان فصل گذشته خواهد رفت. تیم فولاد خوزستان هفته نخست را با شکست مقابل تراکتورسازی پشت سرگذاشت و پرسپولیس با تساوی برابر نفت تهران برای نخستین بار در دوره مربیگری علی دایی لیگ را بدون برد آغاز کرد.

فولاد در دیدار حساس مقابل سرخ‌پوشان تهرانی تنی چند از بازیکنان مطرح خود را به دلیل مشکل کارت پایان خدمت در اختیار ندارد. پرسپولیس نیز که ۲ امتیاز حساس را در روز نخست برابر نفت تهران از دست داد، می‌خواهد دست پر از اهواز بازگشته تا خود را از ابتدای لیگ به عنوان مدعی معرفی کند. تیم پرسپولیس فصل گذشته ۲ بار در اهواز مقابل فولاد خوزستان تن به شکست داد و در دیدار برگشت لیگ و جام حذفی مقابل مردان فولادی ناکام ماند و حالا برای جبران این دو شکست تلخ انگیزه های زیادی دارد. باید دید آیا فولاد با مشکلاتی که در همین ابتدای فصل با آن روبرو شده می تواند نتایج خوب فصل گذشته را مقابل شاگردان دایی تکرار کند.

در دیگر دیدارهای روز پنجشنبه پیکان تهران میزبان سایپای البرز خواهد بود و نفت تهران با راه آهن نبرد پایتخت نشین ها را برگزار می کنند. همچنین گسترش فولاد تبریز برابر سپاهان اصفهان که جمعی از بهترین های لیگ را در اختیار گرفته قرار می گیرد. روز جمعه استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند تا تیم های آبی پوش لیگ برتر برای رسیدن به ۳ امتیاز تلاش کنند. استقلال تهران همچون سال های اخیر یک مدعی جدی برای قهرمانی لیگ تلقی می شود و استقلال صنعتی نیز با تغییرات زیادی که در جمع نفرات خود داشته، به دنبال جمع کردن امتیازات از ابتدای مسابقات است تا خود را همچون فصل گذشته در لیگ نگه دارد.

ملوان بندرانزلی با هدایت نصرت ایراندوست از صبای قمی پذیرایی می کند که با صمد مرفاوی هفته نخست را با برتری ارزشمند مقابل ذوب آهن به پایان رساند. ذوب آهن و تراکتورسازی نیز یکی از دیدارهای حساس هفته دوم را در ورزشگاه فولادشهر برگزار می کنند و تیم های تازه وارد نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد با یکدیگر رقابت خواهند کرد. نفت مسجد سلیمان که با برطرف شدن مشکلات ورزشگاه خود، می تواند میزبانی مسابقات لیگ برتر را داشته باشد با حمایت هواداران متعصب خود می تواند برای هر حریفی خطرناک باشد.

برنامه مسابقات هفته دوم از این قرار است:

پنجشنبه ۱۶ مردادماه:

گسترش‌فولادتبریز - سپاهان‌اصفهان - ساعت ۱۸

نفت‌تهران – راه‌آهن تهران - ساعت ۱۸

فولاد خوزستان – پرسپولیس‌تهران - ساعت ۱۹:۳۰

پیکان‌تهران – سایپای‌البرز - ساعت ۱۹:۳۰

جمعه ۱۷ مردادماه:

ملوان بندرانزلی - صبای قم - ساعت ۱۸

ذوب آهن اصفهان - تراکتورسازی تبریز - ساعت ۱۹:۲۵

نفت مسجدسلیمان – پدیده مشهد - ساعت ۱۹:۳۰

استقلال تهران – استقلال صنعتی خوزستان - ساعت ۱۹:۳۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز