خبرگزاری کار ایران

فریده شجاعی خبرداد:

جام ملت‌های بانوان آسیا برگزار می‌شود / در حال گفتگو با مربیان خارجی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۶۶

از دیگر رویدادهای مهم دیگر می‌توان به تصویب برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیای بانوان اشاره کرد اما هنوز هیچ کشوری داوطلب میزبانی این دوره از مسابقات نشده است.

رئیس امور بانوان فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا در بخش بانوان خبر داد و گفت: تیم‌‍‌های شرکت کننده در مسابقات جام ملت‌های آسیا در بخش بانوان، همان ۱۲ تیم شرکت کننده در اینچئون هستند.

به گزارش ایلنا، فریده شجاعی درباره برگزاری مسابقات جام جهانی کوچک فوتسال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: جام جهانی کوچک فوتسال در حوزه بانوان، هرساله با تصمیم‌گیری از سوی کشورها و تحت عنوان جام جهانی کوچک برگزار می‌شود که براساس اعلام فیفا، این مسابقات از سال آینده توسط فدراسیون جهانی فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته که اسپانیا میزبان جام ۲۰۱۳ بود، مقرر شد امسال روسیه میزبان این دوره از مسابقات باشد اما با توجه به مشکلاتی این کشور با آن روبروست، انصراف خود را از برگزاری این مسابقات اعلام کرده و ظاهرا مذاکرات با کشور ژاپن در حال پیگیری است. در حال حاضر یکی از رویدادهای پیش روی ما حضور در رقابتهای جام جهانی کوچک ۲۰۱۴ فوتسال است.

رئیس امور بانوان فدراسیون فوتبال در ادامه خاطر نشان کرد: همانطور که می دانید در دوره قبلی این مسابقات به مقام پنجم جهان رسیدیم و تیم ملی فوتسال بانوان دارای پتانسیل بسیار خوبی است و ما خود ‌را در آسیا مدعی می‌دانیم و از آن دفاع می‌کنیم.

وی یادآور شد: طی برگزاری تورنمنت روسیه هم خیلی خوب ظاهر شدیم و بازی‌های قابل قبولی ارائه کردیم. همچنین تمامی اردوهای ما هم مرتب در حال برگزاری است. برنامه‌ریزی و تقویت زیرساخت‌ها یکی از مهمترین اهداف و اقدامات کمیته بانوان است. هدف ما گرفتن مدال است.

شجاعی همچنین تصریح کرد: از دیگر رویدادهای مهم دیگر می‌توان به تصویب برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیای بانوان که توسط ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد شده بود، اشاره کرد اما هنوز هیچ کشوری داوطلب میزبانی این دوره از مسابقات نشده و ما باید تیم را آماده نگه داریم. تیم‌‍‌های شرکت کننده در مسابقات جام ملت‌های آسیا بانوان همان ۱۲ تیم شرکت کننده در اینچئون هستند، اما برای سال‌های بعد امکان گروه‌بندی در این دوره از مسابقات وجود دارد.

وی اضافه کرد: همچنین ما منتظر برگزاری مسابقات غرب آسیا هستیم. البته این مسابقات طی ۲ سال اخیر برگزار نشده است. از دیگر رویدادهای مهم ما نیز حضور در مسابقات مقدماتی المپیک است.

رئیس امور بانوان فدراسیون فوتبال در رابطه با ایجاد تغییرات در سطح کادر فنی تیم ملی بزرگسالان گفت: در حال گفتگو با مربیان خارجی هستیم. البته باید روی توانمند کردن مربی‌های خود بیشتر کار کنیم و این کار را از هم اکنون و با برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان خود آغاز کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز