خبرگزاری کار ایران

به این تیم خوشبین هستم؛

ماجدی: بازی مقابل استقلال برای بورسا اهمیت زیادی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۴۲۱

این دیدار اولین بازی ما در فصل جدید بود و عملکرد و نمایش ما در مجموع بسیار خوب و تحسین برانگیز بود. فراموش نکنید که ما در کوران بدنسازی هستیم و با این همه بازیکنان بسیار امیدوار کننده بازی کردند.

سرپرست استقلال با بیان اینکه بازیکنان این تیم برابر بورسا اسپور ترکیه بازی خوبی انجام دادند، تاکید کرد: بورسا اسپور چند روز دیگر در مرحله مقدماتی جام یوفا به میدان می‌رود و این بازی برای آنها اهمیت زیادی داشت.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی درباره بازی روز جمعه استقلال برابر بورسا اسپور عنوان کرد: برابر این تیم ترکیه‌ای بازی خوبی را انجام دادیم. این تیم چند روز دیگر در مرحله مقدماتی جام یوفا بازی خواهد کرد. من به این تیم بسیار خوش بین هستم ما شرایط خوبی داریم. بازیکنان جوان ما در این دیدار عملکردی مناسب داشتند و کادر فنی را خیلی امیدوار کردند.

وی افزود: این دیدار اولین بازی ما در فصل جدید بود و عملکرد و نمایش ما در مجموع بسیار خوب و تحسین برانگیز بود. فراموش نکنید که ما در کوران بدنسازی هستیم و با این همه تا این لحظه بازیکنان بسیار امیدوار کننده بازی و تمرین کرده‌اند.

سرپرست استقلال در مورد داوری بازی این تیم برابر بورسا اسپور بیان کرد: این داوری در شان دیدار دو تیم نبود. تیم داوری بسیار ضعیف عمل کرد. این موضوع را خود کادر فنی تیم بورسیا نیز قبول داشت. اضافه وزن عجیب داور مسابقه و عقب ماندش در صحنه‌ها واقعا روی روند بازی تاثیر داشت با این حال مسئله اصلی برگزاری یک بازی خوب بود که صورت گرفت. ما بعد از بازی هم جهت تنوع، شام را در یکی از رستوران‌های بین جاده ایی صرف کردیم و مشکلی در اردوی تیم وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز