خبرگزاری کار ایران

با پیروزی مقابل میزبان در فینال؛

فوتبال ساحلی ایران قهرمان تورنمنت بلاروس شد / عبداللهی بهترین بازیکن جام

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۴۲

تیم فوتبال ساحلی ایران که خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال آماده می‌کند، ششمین قهرمانی خود در سال‌های اخیر در مسابقات مختلف فوتبال ساحلی را بدست آورد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل بلاروس قهرمان تورنمنت سه جانبه فوتبال ساحلی بلاروس شد. این تیم در بازی نخست خود در این رقابت ها هم جمهوری چک را شکست داده بود.

به گزارش ایلنا، در ادامه تورنمنت فوتبال ساحلی بلاروس، تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل میزبان رقابت ها به پیروزی دست یافته و عنوان قهرمانی این جام را از آن خود کند.

در این مسابقه که سکوها مملو از تماشاگر بود و قضاوت داوران با اعتراض‌های زیادی از سوی کادرفنی تیم ملی ایران همراه بود، مهدی حسنی، محمد مختاری، مسلم مسیگر و حمید بهزادپور(دروازه‌بان) گل‌های تیم فوتبال ساحلی ایران را به ثمر رساندند.

تیم ملی بلاروس که از چند ماه گذشته یک سرمربی برزیلی را به کادر تیمش اضافه کرده، بسیار متفاوت و قدرتمندتر از قبل در این بازی ظاهر شد اما نتوانست مقابل تیم ایران نتیجه خوبی را کسب کند. شاگردان مارکو اوکتاویو در نخستین دیدار خود در تورنمنت فوتبال بلاروس هم برابر جمهوری چک به پیروزی ۶ بر ۴ رسیده بودند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال آماده می‌کند، ششمین قهرمانی خود در سال‌های اخیر در مسابقات مختلف فوتبال ساحلی را بدست آورد. این قهرمانی در رده‌بندی ماه‌های آتی فوتبال ساحلی جهان تاثیر خواهد داشت.

همچنین از سوی مسئولان برگزاری، حسن عبداللهی به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت اعلام و در پایان طی مراسمی لوح بهترین بازیکن به این بازیکن و مدال‌های تیم قهرمان، به بازیکنان تیم ملی اهدا شد. فرشید حقیقت‌جو داور بین‌المللی ایران هم در پایان این جام مورد تقدیر قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز