خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین‌المللی بلاروس؛

تیم فوتبال ساحلی ایران در نخستین گام به مصاف چک می رود / ملی پوشان قرمز می پوشند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۳۱

جلسه هماهنگی بازی‌های تورنمنت سه جانبه بلاروس صبح امروز پنجشنبه با حضور نماینده‌های کادر فنی تیم‌های ایران، بلاروس و چک برگزار شد.

با برگزاری نشست هماهنگی رقابت های بین‌المللی فوتبال ساحلی بلاروس مشخص شد تیم ملی ایران در نخستین گام با پیراهن قرمز به میدان می‌رود.

به گزارش ایلنا، جلسه هماهنگی بازی‌های تورنمنت سه جانبه بلاروس صبح امروز پنجشنبه با حضور نماینده‌های کادر فنی تیم‌های ایران، بلاروس و چک برگزار شد. در ابتدا سیچف، رئیس فدراسیون فوتبال ساحلی بلاروس در صحبت‌هایش ضمن تبریک و خیر مقدم به تیم‌های حاضر، نکاتی را درباره این تورنمنت بیان کرد.

در ادامه این جلسه رنگ پیراهن مسابقه تیم‌ها مشخص شد که بر اساس آن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار امروز خود مقابل چک پیراهن قرمز به تن خواهد کرد. همچنین دروازه‌بان کشورمان پیراهن زرد می پوشد. در این جلسه درباره قوانین داوری هم صحبت شد و مقرر شد که قوانین جدیدی که پیش از این در مسابقات بین قاره‌ای مورد استفاده قرار گرفته بود هم در این تورنمنت اجرا شود.

فرشید حقیقت جو داور بین‌المللی فوتبال ساحلی ایران که برای قضاوت در این بازی‌ها به بلاروس دعوت شده هم در این جلسه حضور داشت. در پایان هم مسئولان فوتبال ساحلی بلاروس و برگزار کننده‌های تورنمنت عکس یادگاری با نماینده تیم‌ها گرفتند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و چک عصر امروز پنجشنبه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت بلاروس برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز