خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانیم ریسک کنیم؛

پنجعلی: محدودیت استفاده از ۱۸ بازیکن برای ما دردسرساز است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۵۱۰

محدودیت استفاده از ۱۸ بازیکن بزرگسال برای ما دردسرساز است. در آسیا نمی‌توانیم ریسک کنیم، به همین دلیل باید مهره‌های کلیدی را برای هر پست جذب کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سازمان لیگ باید شرایط خاصی را برای تیم‌هایی که به آسیا می‌روند قائل می‌شد.

به گزارش ایلنا، محمد پنجعلی در مورد علت حضورش در تمرین پرسپولیس گفت: امروز پس از حضور در تمرین، گفت‌وگویی با علی دایی داشتم و برای پیگیری مسائل مورد نظر وی درباره شرایط بازیکنان در فصل بعد جلسه‌ای با رحیمی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر اولویت ما حفظ نفرات سال قبل است که کادر فنی آنها را برای رقابت‌های فصل آینده خواسته است. سال گذشته خمیر مایه خوبی تشکیل شد و با حفظ نفرات، شرایط خوبی خواهیم داشت. در حال حاضر تمرکز مسوولان باشگاه و تیم روی همین مساله است.

سرپرست تیم پرسپولیس تصریح کرد: با حفظ نفراتی مثل نیلسون، جلال حسینی، پولادی، حقیقی، خلعتبری و سایر نفرات و با جذب یکی - دو نفر در خط میانی، پرسپولیس تیمی خواهد بود که در آسیا هم موفق می‌شود. البته این محدودیت استفاده از ۱۸ بازیکن بزرگسال برای ما دردسرساز است. در آسیا نمی‌توانیم ریسک کنیم، به همین دلیل باید مهره‌های کلیدی را برای هر پست جذب کنیم.

پنجعلی افزود: اگر از نظر سهمیه دست‌ ما باز بود، می‌توانستیم همزمان روی گزینه‌های مختلف کار کنیم، ولی الان برای مذاکره هم دست بسته هستیم چون جا نداریم. باید ابتدا تکلیف صحبت با یک بازیکن معلوم شود و این مسئله در کند پیش رفتن کار موثر است و به نظرم سازمان لیگ باید شرایط خاصی را برای تیم‌هایی که به آسیا می‌روند قائل می‌شد.

وی درباره آخرین وضعیت نیلسون تأکید کرد: من در جریان کار او نبودم، اما امروز که با علی‌آقا صحبت می‌کردم، می‌گفت او بر می‌گردد.

پنجعلی درخصوص جام‌جهانی و عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: اگر انتظارات خود را منطقی کنیم، به نظرم تیم ملی عملکرد خیلی خوبی داشت. بازی با آرژانتین نقطه اوج کار تیم ما بود، ولی نباید به این فکر کنیم که آیا می‌توانیم چنین بازی‌هایی را تکرار کنیم یا نه. ما باید روی زیرسازی فوتبال ایران کار کنیم. داور اگر پنالتی را اعلام می‌کرد، شاید هم آن بازی را می‌بردیم. در واقع امکانش زیاد بود بازی را ببریم و آرژانتین هر قدر هم فشار می‌آورد به جایی نمی‌رسید ولی اگر صد بار جلوی آرژانتین بازی کنیم، چند بار می‌توانیم آنها را ببریم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: آرژانتین به مشکل خورد، چون دفاعی بازی کردیم. کار درستی هم بود. اعتقاد دارم اگر جلوی بوسنی هم دفاعی و ضد حمله بازی می‌کردیم، می‌بردیم و نباید دست به حمله می‌زدیم. احتمال صعود وجود داشت ولی باز می‌پرسیم چند بار دیگر می‌توانیم با این شرایط صعود کنیم. اگر قرار باشد ما با این شکل بازی‌کردن و برنامه‌ریزی مقابل تیم‌هایی مثل آرژانتین دست بالا داشته باشیم، فوتبال زیر سوال می‌رود.

پنجعلی درباره اینکه آیا کارلوس کی‌روش باید به هر قیمتی حفظ شود یا نه؟ گفت: من چنین اعتقادی ندارم. مسئله ما مربی نیست. کار دفاع همیشه آسان‌تر از کار حمله است. مربیان دیگری هم از عهده این مقدار کار بر می‌آیند، ما باید انرژی و سرمایه را به سمت زیر ساخت فوتبال ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز