خبرگزاری کار ایران

برای پیروزی تیم‌ ملی دعا می‌کنیم؛

نوبخت: قبل از اعزام تیم‌ملی ۶۰ میلیارد به وزارت‌ورزش دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۷۱

قطعا هر چه برای بالندگی تیم‌های ملی در توان ما باشد انجام خواهیم داد، چه با اعطای اعتبارات مناسب و چه از طریق دعوت از مربیان کارآزموده که بتوانند استعداد قهرمانان ما را شکوفا کنند.

سخنگوی دولت در خصوص بازی‌های تیم ملی فوتبال در برزیل گفت: ‌ ما در هیات دولت ضمن سپاس فراوان از قهرمانان ورزشی به ویژه فوتبالیست‌ها و والیبالیست‌ها که طی این روزها حماسه آفریدند، برای پیروزی تیم‌های ملی دعا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت افزود: قطعا هر چه برای بالندگی تیم‌های ملی در توان ما باشد انجام خواهیم داد، چه با اعطای اعتبارات مناسب و چه از طریق دعوت از مربیان کارآزموده که بتوانند استعداد قهرمانان ما را شکوفا کنند.

در ادامه خبرنگاری عنوان کرد پس بازی تیم ملی ایران با آرژانتین، کفاشیان به نوعی توپ را در زمین دولت انداخت و گفت اگر دولت اعتبارات کافی به ما بدهد کی‌روش را نگه خواهیم داشت و اینکه آیا شما انتقال ۳۰ میلیارد تومان از پاستور به تیم ملی فوتبال را تایید می‌کنید که نوبخت پاسخ داد: قبل از اعزام تیم ملی ما ۶۰ میلیارد تومان به وزارت ورزش دادیم اگر هم اکنون نیز فردی برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب شود و ما را قانع کند که می‌تواند اقدامات موثری انجام دهد دولت قطعا کمک‌های لازم را خواهد کرد.

نوبخت با تاکید بر اینکه دولت از شکوفایی استعدادهای ورزشی نه تنها استقبال می‌کند، بلکه آن را وظیفه خود می‌داند، گفت: جوانان ما می‌توانند در میادین ورزشی موجبات سرافرازی ملت را فراهم کنند و ما برای بالندگی کشورمان قطعا توجه به این مسئله را در خصوص استفاده از منابع‌مان در اولویت قرار می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز