خبرگزاری کار ایران

با حکم افشارزاده؛

پندار توفیقی رییس کمیته اقتصادی استقلال شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۷۶

توفیقی از فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است و هم اکنون علاوه بر دبیری و عضویت هیات مدیره باشگاه، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی و ریاست هیات مدیره شرکت پترو آذرپاد را برعهده دارد.

سید پندار توفیقی به عنوان رییس کمیته اقتصادی و توسعه بازار باشگاه استقلال ایران منصوب شد.

به گزارش ایلنا، سید پندار توفیقی از فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است و هم اکنون علاوه بر دبیری و عضویت هیات مدیره باشگاه، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی و ریاست هیات مدیره شرکت پترو آذرپاد را برعهده دارد.

توفیقی، علاوه بر سوابق حضور در حوزه‌های اقتصادی و بازرگانی، به امور مذاکرات فنی، حقوقی و قراردادهای بین‌المللی تسلط داشته و سابقه ۱۷ سال تدریس در دانشگاه‌های کشور را دارد. وی هم اکنون مدرس گروه صنایع شیمیایی دانشکده ولیعصر(عج) تهران است و تالیفاتی درباره صنایع شیمیایی دارد.

در حکم مدیرعامل استقلال برای توفیقی آمده است: با ابراز تشکر و قدردانی نظر به تجربه ارزشمند و گرانقدر جنابعالی در مسائل اقتصادی و بازاریابی و حضور موفق در مدیریت بنگاه های اقتصادی به موجب این حکم به سمت ریاست کمیته اقتصادی و توسعه بازار باشگاه فرهنگی – ورزشی استقلال ایران منصوب می‌گردید. امید است با عنایت و اشراف کامل حضرتعالی به کلیه مسائل اقتصادی، بازاریابی و جذب سرمایه و توسعه اقتصادی در داخل و خارج از کشور با برنامه ریزی های خاص موفق باشید و با بکارگیری و مشاوره با افراد خبره و زبده در این زمینه شاهد شکوفایی اقتصادی باشگاه باشیم. سربلندی و بهروزی شما را از خداوند منان خواستاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز