خبرگزاری کار ایران

با سرخ‌ها در اردوی تدارکاتی؛

۲ جلسه تمرین سرخ‌پوشان در هوای خنک اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۳۳

علی دایی امروز دو جلسه تمرین را تدارک دیده و سرخ‌پوشان به این منظور از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در زمین نیز مشغول تمرین خواهند شد.

تیم فوتبال پرسپولیس دومین جلسه تمرینی خود که به کار در سالن بدنسازی اختصاص دارد را در شهر اردبیل انجام می‌دهد.

به گزارش ایلنا، علی دایی که شاگردان خود را برای برپایی اردوی آماده سازی به شهر سرعین برده، روز شنبه لحظاتی پس از ورود به سرعین اولین جلسه تمرینی را در زمین فوتبال نیز تدارک دید.

تمرین روز شنبه سرخ‌پوشان یک برنامه سبک‌تر نسبت به تمرینات روزهای آینده بود که به هماهنگ شدن بازیکنان با شرایط جوی کمک کرد.

سرخ پوشان در حالی هتل محل اقامت را ترک کردند که باران دلچسبی می‌بارید و وقتی به زمین تمرین رسیدند آسمان صاف شده بود. در این تمرین بازیکنان در دو زمان ۲۰ دقیقه‌ای به دویدن دور زمین پرداختند و بین این دو زمان نیز کارهای کششی انجام شد.

بازیکنان در حال حاضر دومین جلسه تمرینی را انجام می‌دهند و طبق برنامه برای این تمرین راهی سالن بدنسازی در شهر اردبیل شدند و طبق برنامه کادر فنی، کار با وزنه و دیگر دستگاه‌های بدنسازی را در دستور کار قرار دادند. بازیکنان در حالی هتل را ترک کردند که خیل جمعیت، منتظر آنها بود و وقتی به سالن رسیدند نیز هواداران را منتظر دیدند.

علی دایی امروز دو جلسه تمرین را تدارک دیده و سرخ‌پوشان به این منظور از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در زمین نیز مشغول تمرین خواهند شد. در حال حاضر آسمان شهر سرعین آفتابی بوده و هوای خنک این منطقه اعضای کاروان را سر ذوق آورده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز