خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از اردوی تیم ملی؛

امکانات ایده آل کمپ برزیل برای ملی پوشان فوتبال / تجهیزات پیشرفته برای مداوای بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۷۳۰

کمپ کورینتیانس با در اختیار داشتن امکانات مجهز مکانی مناسب را برای تمرینات بازیکنان تیم ملی بوجود آورده است.

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان دومین روز حضور خود را در کمپ مجهز و پیشرفته کوربنتیانس برزیل سپری کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازیکنان تیم ملی صبح امروز پس از صرف صبحانه در محل هتل سزار پارک، به سمت محل کمپ کورینتیانس حرکت کرده و با وجود حضور اسکورت، حدود ۴۰ دقیقه زمان صرف کردند تا به محل تمرینات خود رسیده و پس از استقرار در محل هتل واقع در کمپ، فعالیت های خود را آغاز کردند.

هتل کمپ کورینتیانس با در اختیار داشتن حدود ۳۵ اتاق دو تخته و سالن تفریحات و ورزش هایی مانند فوتبال دستی، تنیس روی میز، استخر و سالن بدنسازی بسیار مجهز و زمین های چمن طبیعی متعدد فوتبال، مکانی مناسب را برای تمرینات بازیکنان تیم ملی بوجود آورده است.

از سوی دیگر حضور کادر مجرب و متخصص تجزیه و تحلیل بدنی، مربیان بدنسازی، فیزیولوژیست و فیزیوتراپ همراه تیم ملی در کنار مرکز آمادگی جسمانی، پیشگیری و ترمیمی کمپ کورینتیانس این امکان را بوجود آورده که بازیکنان تیم ملی در صورت احساس کوچکترین علائمی از درد و آسیب دیدگی به این مرکز آمده و ضمن رفع مشکلات هر چند کوچک، آمادگی مجدد خود را برای تمرینات تیم ملی بدست آورند.

بر همین اساس بازیکنان تیم ملی صبح امروز و پس از ورود به محل کمپ و اتاق های محل اقامت خود در هتل کمپ و با هماهنگی کادر فنی و پزشکی تیم ملی در بخش های مختلف حضور یافتند و پس از صرف ناهار به اتاق ها رفتند و به استراحت پرداختند.

تمرین بعدازظهر تیم ملی از ساعت ۱۵:۱۵ آغاز شد و ملی پوشان تا ساعت ۱۸ در کمپ حضود داشته و برای صرف شام و استراحت به هتل سزار پارک خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز