خبرگزاری کار ایران

بازیکنان باید به بالاترین سطح آمادگی برسند؛

لوسیانو: امیدوارم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۳۹۹

امیدوارم در بازی‌های جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم و تمامی تلاش‌هایی که برای تیم ملی فوتبال ایران انجام دادیم به ثمر برسند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم در بازی‌های جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم و تمامی تلاش‌هایی که برای تیم ملی فوتبال ایران انجام دادیم به ثمر برسند.

به گزارش ایلنا، لوسیانو در ابتدا درباره تمرینات بازیکنان تیم ملی در دو اردوی اخیر گفت: در ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در ابتدای اردوی آفریقا شاهد این بودیم که سرعت عکس‌العمل بازیکنان در تست‌های انجام شده مناسب نبود، اما در انتهای اردوی آفریقای جنوبی و در بررسی مجدد بازیکنان در تمامی تست‌ها به سطح بهتری رسیدند.

وی در خصوص اهمیت تست‌های انجام شده روی بازیکنان تیم ملی گفت: این مسئله نه تنها در تمرینات بلکه در جلوگیری از آسیب‌دیدگی و عملکرد بازیکنان در مسابقه بسیار حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که همین تست‌های فیزیکی را در باشگاه کورینتیاس برزیل در فصل‌های مختلف انجام دادیم که در مسابقات جام باشگاه‌های جهان و قهرمانی‌مان کمک زیادی به تیم کرد.

لوسیانو درباره این سوال که چه زمانی بازیکنان به سطح ایده‌آل خواهند رسید، گفت: اولویت اصلی ما این است که تمامی بازیکنان تیم ملی در بازی‌های برزیل در بهترین شرایط فیزیکی و بالاترین سطح خودشان حضور پیدا کنند.

مربی بدنسازی و فیزیوتراپ تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا تاثیرات این تمرینات را در دو بازی اخیر دوستانه تیم ملی مشاهده کرده‌اند یا خیر، گفت: بله؛ ما شاهد تغییرات در بازی بازیکنان هستیم. بازیکنان باید به بالاترین سطح آمادگی خود برسند. اینکه در بازی‌های دوستانه شاهد هماهنگی حرکتی بین بازیکنان هستیم نشان‌دهنده همین موضوع است، اما باید همین هماهنگی و ظرفیت تاکتیکی را حفظ کنند و آن را انجام دهند. ما هر روز تحرکات بیومکانیک بازیکنان و مصافت طی شده و وضعیت فیزیولوژیک آنها را به وسیله دستگاه‌هایی که داریم کنترل می‌کنیم که باعثتوانبخشی مجدد بازیکنان در مدت زمان کم می شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم در بازی‌های جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم و تمامی تلاش‌هایی که برای تیم ملی فوتبال ایران انجام دادیم به ثمر برسند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز