خبرگزاری کار ایران

توقع هواداران همیشه قهرمانی است؛

صاحب‌پناه: استقلال امسال حداقل یک جام یا دو جام می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۰۶

توقع از استقلال همیشه قهرمانی است وهدف ما هم گرفتن جام است امیدوارم استقلال مثل همیشه تیمی باشد که وقتی در بازیهای بین المللی شرکت می کند درحد نام و اعتبارش ظاهر شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از مدیران ورزشی ایران است که در باشگاه‌های تام ایران‌خودرو و پیکان افتخارات زیادی را در سطح کشور و آسیا به دست آورده و امروز در باشگاه استقلال به دنبال انتقال تجربیاتش به هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه است تا استقلال را در راه رسیدن به جام‌های بیشتر کمک کند.

گفت‌وگوی کامران صاحب‌پناه با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

در مورد حضورتان در هیات مدیره باشگاه استقلال صحبت می‌کنید؟
استقلال تیم بزرگی است و به آدم‌های بزرگی نیاز دارد در جلسه روز پنجشنبه بحثخاصی مطرح نشد و جلسه معارفه و معرفی و نزدیکی اعضا به یکدیگر بود و جلسه انتخاب سمت‌های اعضای هیات مدیره روز شنبه برگزار می‌شود. استقلال و پرسپولیس سرمایه‌های ملی ما محسوب می‌شوند و شما رسانه‌ها کمک کنید تا با همدلی و پشتیبانی شما این سرمایه‌های ملی در اوج باشند و افتخارات جدید کسب کنند، اگر انتقادی هم از سوی مطبوعات و رسانه‌ها باشد هیات مدیره با جان و دل پذیرای آن است. من هم به عنوان عضو هیات مدیره هر تصمیم و مسئولیت کاری که به من واگذار شود دنبال آن خواهم بود تا به بهترین شکل آن را انجام دهم. ما امسال در استقلال دنبال‌گرفتن حداقل یک جام و حداکثر دو جام هستیم.

اینکه دنبال کسب جام هستید مسئولیت شما را بسیار سنگین‌تر می‌کند؟
ما که در استقلال نمی‌توانیم بگوییم آمده‌ایم کار کنیم چون استقلال همیشه یک پای قهرمانی بوده و همواره جزو مدعیان به شمار می‌آمده، وقتی به این باشگاه می‌آیید باید استقلال را با پیشینه‌اش بپذیرید. توقع از استقلال همیشه قهرمانی است و هدف ما هم گرفتن جام است امیدوارم استقلال مثل همیشه تیمی باشد که وقتی در بازی‌های بین‌المللی شرکت می‌کند در حد نام و اعتبارش ظاهر شود.

در بحثساختارسازی و تبدیل شدن استقلال از یک تیم به یک باشگاه چه برنامه‌ای دارید؟
سالیان سال است این حرف را می‌شنوم که باید درآمدزایی شود و از تیم به باشگاه تبدیل شویم که در این راه الگوهای مختلفی وجود دارد و راهکارهای مختلفی را هم به ما نشان می‌دهند با توجه به اسپانسری که آورده‌اند امیدواریم برای درآمدزایی قدم برداریم.

شما در تام ایران‌خودرو و پیکان افتخارات قابل‌توجهی به خصوص در فوتسال و والیبال به دست آوردید…
من فکر می‌کنم چون استقلال تیم بزرگی است به آدم بزرگ‌تر از من نیاز دارد، اما می‌توانم کنار مدیر عامل تجربیاتم را منتقل کنم. مدیر عامل کار اجرایی باشگاه را برعهده دارد و باید برای کار خیلی بزرگی خودش را آماده کند.

هیات مدیره قبلی باشگاه در پایان فصل اعلام کرد از کارهای مدیر عامل بی‌اطلاع بوده، ‌ هیات مدیره جدید هم همینطور بی‌اثر خواهد بود یا روی کار مدیرعامل نظارت خواهید کرد؟
نمی‌شود بی‌اثر بود. مدیرعامل هر تصمیمی می‌گیرد باید در هیات مدیره مصوب کند، البته نحوه اجرا به مدیر عامل بستگی دارد و خودش تصمیم می‌گیرد که مصوبات را به چه نحوی اجرایی کند اگر این‌طوری باشد که ما از کارهای مدیرعامل خبر نداشته باشیم پس هیات مدیره چه کاربردی دارد و اصلاً چرا باید وجود داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز