خبرگزاری کار ایران

با برنامه ۳ساله به جمع مدعیان می‌رسیم؛

آذری: شرایط مهیا شود علی کریمی به ذوب‌آهن می‌آید / هدف ما جوانگرایی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۸۷

علی کریمی مهره بزرگی است و هنوز هم می‌تواند در هر تیمی تاثیرات مثبتی داشته باشد. اگر این شخص سرمربی ما شود، حضور علی کریمی در ذوب آهن اتفاق می‌افتد.

حضور علی کریمی در ذوب‌آهن اصفهان اتفاق کوچکی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مدعی شد نام علی کریمی در لیست یکی از مربیان مد نظر آنها برای فصل آینده است و اگر آن مربی هدایت ذوب‌آهن را به عهده بگیرد، حضور کریمی در این تیم اتفاق خواهد افتاد.

گفتگوی سعید آذری با خبرنگار ایلنا را بخوانید:

بحثحضور علی کریمی در ذوب‌آهن جدی است؟

یکی از مربیانی که مد نظر ما است و با او صحبت کرده‌ایم، اسم علی کریمی در لیست خود دارد. خودم خیلی به علی کریمی علاقه دارم چون او برای فوتبال ملی ما خیلی زحمت کشیده و اگر مربی ما همان شخص باشد که نام کریمی در لیستش آمده، خیلی خوشحال می‌شویم از تجربیاتش در ذوب‌آهن استفاده کنیم. علی کریمی مهره بزرگی است و هنوز هم می‌تواند در هر تیمی تاثیرات مثبتی داشته باشد. اگر این شخص سرمربی ما شود، حضور علی کریمی در ذوب آهن اتفاق می‌افتد.

برای فصل جدید چه اهدافی دارید؟

هدف ما جوانگرایی در تیم است. البته از مهره‌های با تجربه و توانمندی که مد نظر مربیان ما هستند هم استفاده می‌کنیم. نگاه ما سازندگی و قرار گرفتن در بین تیم‌های نیمه بالای جدول است، چون ۲-۳ سال است که ذوب‌آهن شرایط سختی را پشت سر گذاشته است. استفاده از نیروهای بومی و توجه به زیرساخت‌ها و ساختن مجموعه‌های ورزشی جدید از برنامه‌های ما است، ضمن اینکه برای آینده‌ای بهتر برای ذوب‌آهن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

یعنی در فصل جدید مدعی نیستید؟

ما دنبال یک برنامه ۳ ساله هستیم تا تیم ذوب‌آهن را به اوج برسانیم. اول باید جایگاه خودمان را ارتقا بدهیم و بعد از ۳ سال دوباره به جمع مدعیان برسیم.

مدیران کارخانه ذوب‌آهن از برنامه‌های شما حمایت کامل را دارند؟

صد در صد حمایت می‌کنند و جای تقدیر و تشکر دارد. اگر پارسال حمایت نمی‌کردند الان تیم ما لیگ یک بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز