خبرگزاری کار ایران

از سوی فدراسیون اعلام شد؛

۶ جلسه تمرین در دستور کار تیم فوتبال امید

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۴۱

در این نشست یک ساعته تمامی موارد فنی بازیکنان در اختیار وینگادا قرار داده شد تا وی با ارزیابی کامل بتواند بازیکنان را زیر نظر داشته باشد.

برنامه تمرینی تیم فوتبال امید ایران مشخص و از امروز(شنبه) آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در مورد آغاز اردوی تیم فوتبال امید گفت: نشستی را با سرمربی تیم امید به همراه کادر فنی که تاکنون این تیم را همراهی می‌کردند، برگزار کردیم. در این نشست یک ساعته تمامی موارد فنی بازیکنان در اختیار وینگادا قرار داده شد تا وی با ارزیابی کامل بتواند بازیکنان را زیر نظر داشته باشد.

وی افزود: طبق اعلام وینگادا، ملی‌پوشان ۶ جلسه تمرین خواهند داشت و سپس مرحله بعدی اردو با نفراتی که وینگادا اعلام می‌کند، برگزار می‌شود. همچنین امکاناتی که قرار است به این تیم داده شود نیز مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد پیش از ظهر فردا(دوشنبه) نشستی را در دفتر آیت‌الهی برگزار کنیم و تصمیمات نهایی برای برنامه‌های سرمربی تیم امید اتخاذ شود.

طبق اعلام دانشجو ملی‌پوشان امید بعد از ظهر امروز یک جلسه تمرین خواهند داشت، روز یکشنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین دارند، بعد از ظهر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه یک جلسه تمرین خواهند داشت و صبح چهارشنبه نیز آخرین تمرین این مرحله از اردوی تدارکاتی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز