خبرگزاری کار ایران

باشگاه پیکان بیانیه داد؛

مدیرعامل فجر سپاسی را به خدا واگذار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۷۴

اظهارات مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی به دور از اخلاق اسلامی و حرفه‌ای‌ و همچنین منش و اصول جوانمردانه است و ما وی را به خدا واگذار می‌کنیم چراکه نگاه ما به وی، چیز دیگری بود.

باشگاه پیکان درخصوص مطلب منتشر شده از جانب یک خبرگزاری و مسائل مطرح شده اخیر، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه پیکان، متن این بیانیه به این شرح است:

۱ - از ابتدای فصل تا بحال تیم‌ پیکان امتیازات زیادی را به دلیل اشتباهات داوری از دست داده که مورد تایید کمیته دوران هم قرار گرفته و نمونه روشن آن هم خطای مشخص پنالتی گرفته نشده در ‌دیدار رفت با سیاه جامگان بود که همه کارشناسان داوری صحت آن را تایید کردند. البته با لطف خدا و تلاش مضاعف کادر فنی‌ و بازیکنان، تیم‌ ما به نیمه دوم پلی آف‌‌ رسید و حالا هم در آستانه لیگ برتری شدن قرار دارد.

۲ - از پیش از شروع فصل، برخی‌ دنبال عدم حضور فرهاد کاظمی در پیکان بودند، اما وقتی‌ تیرشان به سنگ خورد و به هدف‌شان نرسیدند، سعی‌ کردند با روش‌های گوناگون پیکان را از رسیدن به موفقیت باز دارند. در این مدت هم حملات زیادی از سوی این آقایان صورت گرفت اما همه ما باید یادمان باشد که همه چیز در اراده و ید قدرت لا یزال الهی است(یدالله فوق ایدیهم) و نباید به راحتی‌ ایمان و تقوای الهی را فدای اهداف شخصی‌ و فردی کنیم. متاسفانه این آقایان از جایگاه و موقعیت خود و همچنین اعتبار فدراسیون فوتبال استفاده نادرست کرده و با افترا و اتهام‌زنی دنبال ضربه زدن به پیکان بودند و هنوز هم به این رفتار خود ادامه میدهند که این اتهامات بی‌ پایه و نادرست، از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود. این آقایان بدانند اراده بندگان در مقابل اراده خداوند هیچ است.

۳ - یک خبرگزاری با پیامک نمودن مطلبی سراسر دروغ بدنبال فرافکنی و جوسازی رسانه‌ای علیه تیم پیکان است، مسائلی‌ را بیان کرده که کاملاً کذب و نادرست است، باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد زیرا شکوائیه‌ای علیه این خبرگزاری در حال تنظیم و ارائه است، چراکه از اصول حرفه‌ای و رسالت رسانه‌ای خود عدول کرده و بر اساس القائات بیرونی، مطالب نا درستی‌ را مطرح و منعکس کرده که فقط اتهاماتی بی پایه و اساس بوده و در جهت سلب آرامش و تمرکز تیم است و باید در مراجع قانونی و قضایی پاسخگو باشد.

۴ - مجموعه باشگاه پیکان و اعضای کادر فنی‌ و بازیکنان، به دور از این جو سازی‌ها و رفتار‌های غیر حرفه‌ای، با آرامش و تمرکز بالا خود را برای دیدار برگشت مقابل فجر سپاسی آماده می‌کند و به امید خدا، همه تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر به کار خواهند بست.

۵ - اظهارات مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی به دور از اخلاق اسلامی و حرفه‌ای‌ و همچنین منش و اصول جوانمردانه است و ما وی را به خدا واگذار می‌کنیم چراکه نگاه ما به وی، چیز دیگری بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز