خبرگزاری کار ایران

اجازه نمی‌هیم کار به بازی برگشت برسد؛

زارع: لیگ برتر بدون فجر سپاسی جذابیتی ندارد / کار را در شیراز تمام می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۴۰

لیگ برتر بدون فجر سپاسی جذابیتی ندارد. فجر سپاسی یک تیم دوست‌داشتنی است و کل مردم ایران دوست دارند فجر در لیگ برتر بماند و شیراز یک سهمیه در لیگ برتر داشته باشد.

مدافع با تجربه به تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: صد در صد ما در لیگ برتر می‌مانیم.

صمد زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متاسفانه کار ما به پلی‌اف رسید و اگر روز آخر ۲ گل دیگر به ملوان می‌زدیم، کار ما به اینجا کشیده نمی‌شد، اما الان هم صددرصد ما در لیگ برتر می‌مانیم چون تیم ما هم انسجام بهتری نسبت به پیکان دارد و هم نسبت به حریف تیم بهتری هستیم.

مدافع فجر سپاسی متذکر شد: من برای پیکان و مربی آنها احترام قائل هستم، اما فجر سپاسی لیاقت ماندن در لیگ برتر را دارد. لیگ برتر بدون فجر سپاسی جذابیتی ندارد. فجر سپاسی یک تیم دوست‌داشتنی است و کل مردم ایران دوست دارند فجر در لیگ برتر بماند و شیراز یک سهمیه در لیگ برتر داشته باشد.

وی افزود: بازی برگشت پیکان با سیاه‌جامگان را دیدم که تیم خوبی است و مربی باهوشی دارد، اما تیم ما در مجموع نسبت به پیکان تیم بهتری است و سعی می‌کنیم در بازی رفت کار را تمام کنیم تا در تهران با خیال آسوده‌تری بازی کنیم چون ما در شیراز از حمایت هواداران فجر سپاسی برخورداریم و بچه‌ها یکدل و هم قسم شده‌اند که اجازه ندهیم کار به بازی برگشت برسد.

زارع در پایان گفت: نمی‌گویم پیکان شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد، اما لیاقت ما بیشتر است و تیم بهتری نسبت به پیکان داریم. شیراز باید یک سهمیه در لیگ برتر داشته باشد و مردم هم دوست دارند فجر سپاسی در لیگ برتر بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز