خبرگزاری کار ایران

پس از پیروزی بر الجزیره؛

استقلال از امارات وارد اهواز شد / ریکاوری بازیکنان استقلال در هتل!

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۶۵۷

کاروان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی شب گذشته مقابل الجزیره امارات مستقیما وارد شهر اهواز شدند تا خود را برای دیدار با فولاد خوزستان آماده کنند.

اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل الجزیره امارات در شهر ابوظبی، امروز مستقیما راهی شهر اهواز شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای تیم فوتبال استقلال که چهارشنبه شب در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا الجزیره را در خانه خود شکست دادند امروز به ایران بازگشتند. استقلالی ها ظهر امروز راهی شهر اهواز شده تا خود را برای دیدار روز یکشنبه مقابل فولاد آماده کنند. کاروان تیم استقلال که بدون ایمان مبعلی به ایران بازگشته در هتل پارس اهواز مستقر شده اند.

علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال که گفته می شود به جهت پیروزی ارزشمند استقلال مقابل الجزیره کسر ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان را بخشیده است نیز همراه استقلالی هاست و تلاش می کند تا به آنها روحیه بدهد.

به صلاحدید کادر فنی بازیکنان استقلال از ساعت ۱۷ امروز یک تمرین سبک را در محوطه هتل پارس برگزار کردند تا به نوعی تمرین ریکاوری را پشت سر گذاشته باشد.

آبی پوشان استقلال روز یکشنبه ۱۷ فروردین در دیداری فینال گونه که در تعیین قهرمان لیگ سیزدهم بسیار تاثیرگذار خواهد بود باید در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف فولاد خوزستان بروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز