خبرگزاری کار ایران

ایران در گروه سختی قرار گرفت؛

قلعه نویی: برنده استقلال و نفت شانس بالایی برای قهرمانی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۵۴۳

بازی فردا مصاف دو تیم صدر جدولی لیگ است و ما بازی سختی را مقابل نفت تهران خواهیم داشت چون هر دو تیم از شانس قهرمانی برخوردارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش با وجود ارائه بازی خوب مقابل الجزیره به دلیل نبردن همچنان تحت فشار روحی قرار دارد. وی همچنین می‌گوید در بازی استقلال با نفت هر تیمی که برنده شود از شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ برخوردار خواهد بود.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال استقلال و نفت تهران در هفته بیست و هشتم لیگ سیزدهم، در جمع خبرنگاران گفت: بازی فردا مصاف دو تیم صدر جدولی لیگ است و ما بازی سختی را مقابل نفت تهران خواهیم داشت چون هر دو تیم از شانس قهرمانی برخوردارند.

وی افزود: درست است به دلیل حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شرایط بازی قرار داریم اما طی این مدت از نظر روحی و روانی تحت فشار بودیم. ما مقابل الجزیره فوتبال خوبی را ارائه کردیم اما چون نتوانستیم این تیم را شکست دهیم همچنان تحت فشار قرار داریم. خوشحالم از اینکه هاشم بیک زاده، احمد جمشیدیان، و خسرو حیدری را در اختیار داریم اما آندرانیک تیموریان و سیاوش اکبرپور را همچنان نخواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه نفت تیم جوان و خوبی است و این باشگاه در جذب بازیکنان جوان باید الگوی سایر باشگاه‌ها باشد، گفت: خوشبختانه همه در باشگاه نفت تهران اخلاق مدار هستند. این باشگاه تیم جوان و یک دستی داردکه این موضوع باعثمی‌شود که کار ما در بازی فردا سخت شود.

سرمربی استقلال تأکید کرد: خوشحالم از اینکه فردا در ورزشگاهی بازی می‌کنیم که زمین چمن خوبی دارد و این موضوع می‌تواند به انجام کارهای تاکتیکی ما کمک کند. به نظر من هر تیمی که برنده بازی فردا شود از شانس بالای برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است.

وی درخصوص گروه ایران در رقابتهای جام ملتهای آسیا خاطر نشان کرد: در خصوص گروه‎بندی تیم ایران در رقابتهای جام ملتهای آسیا باید مسئولان تیم ملی اظهار نظر کنند، من از سایر گروه‎ها خبری ندارم. اما تیم ایران در گروه سختی قرار گرفته است.

وی در همین خصوص افزود: تیم ملی ایران یک مربی شایسته دارد که می‎توانیم با اتحاد و همدلی در این رقابت‎های مهم بین‎المللی به موفقیت بزرگی دست پیدا کنیم.

تیم فوتبال استقلال فردا پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت تهران خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز