خبرگزاری کار ایران

پروین خبر داد:

وقوع یک اتفاق مهم و تاریخی در پرسپولیس مدل ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۱۰

سال نو و عید نوروز را به همه هموطنان به ویژه جامعه ورزش کشور و خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک و شادباش گفته و برای همه تندرستی و سلامتی و موفقیت را از خداوند آرزو می کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سال نو را به جامعه ورزش کشور و خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، علی پروین گفت: سال نو و عید نوروز را به همه هموطنان به ویژه جامعه ورزش کشور و خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک و شادباش گفته و برای همه تندرستی و سلامتی و موفقیت را از خداوند آرزو می کنم.

به هواداران عزیز پرسپولیس، مربیان، ورزشکاران، مدیران و پرسنل باشگاه آغاز سال نو را تبریک گفته و برایشان سلامتی و قهرمانی پرسپولیس در آغاز سال نو را آرزو کرده و امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس بتواند در سه بازی باقی مانده در سایه تلاش و درایت کادرفنی و بازیکنان، حمایت همه جانبه هواداران به مقام قهرمانی دست یافته و دوستدارانش را سربلند کند.

در سال ۹۳ قطعا اتفاقات مهمی برای پرسپولیس رخ خواهد داد. با توجه به موضوع خصوصی سازی و واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی شاید بتوان گفت که پس از چند دهه یک اتفاق تاریخی و مهم در باشگاه پرسپولیس رخ می دهد که امیدوارم مسئولان دولت، وزارت ورزش و سایر دست اندرکاران این امر مهم بتوانند درباره خصوصی سازی پرسپولیس بهترین تصمیم را گرفته و در نهایت هرچه خیر و صلاح پرسپولیس است همان شود. آرزو می کنم پرسپولیس در سال جدید با کمترین مشکلات مواجه بوده و باشگاه بتواند با حل و فصل مشکلات و موانع موجود به تعهدات خود عمل نماید.

علی پروین در پایان گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به شروع دوباره لیگ برتر در تعطیلات نوروزی اعضای تیم درگیر تمرین و مسابقه خواهند بود و هواداران ما قطعاً در سه بازی آینده با تمام وجود از تیم حمایت می کنند و نیازی نیست که بگوییم این حمایت ها تا چه اندازه در قهرمانی پرسپولیس می تواند تاثیرگذار باشد. هواداران هشیار هستند و تا دقیقه ۹۰ بازی ها به حمایت از تیم محبوب خود خواهند پرداخت تا در قهرمانی پرسپولیس نقش خود را ایفا کرده و در آن سهیم باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز