خبرگزاری کار ایران

در تازه ترین رده بندی فیفا؛

ایران در رده چهل و دوم جهان؛ در صدر فوتبال آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۳۹

تیم ملی فوتبال کشورمان با وجود قرار گرفتن در رده چهل و دوم جهان همچنان در صدر تیم های آسیایی قرار دارد.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) با چهار پله سقوط در مکان چهل و دوم جهان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان با وجود قرار گرفتن در رده چهل و دوم جهان همچنان در صدر تیم های آسیایی قرار دارد. تیم ایران در یک ماه گذشته دو دیدار رسمی انجام داد که حاصل آنها یک برد و یک باخت بود.

تیم ملی ابتدا در مقدماتی جام ملت های آسیا برابر کویت به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافت و سپس در یک دیدار دوستانه با نتیجه ۲ بر یک مغلوب گینه شد.

در جدیدترین رده بندی فیفا در بین تیم های آسیایی ایران با ۶۹۲ امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و تیم های ژاپن، ازبکستان و کره جنوبی به ترتیب در مکان های بعدی قرار دارند.

اما در صدر این رده بندی تیم ملی اسپانیا همچون ماه های گذشته با ۱۵۱۰ امتیاز صدرنشین است در حالیکه تیم های آلمان و آرژانتین نیز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

تیم ملی فوتبال بوسنی همگروه ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز با چهار پله سقوط در مکان بیست و یکم قرار گرفته درحالیکه نیجریه دیگر تیم گروه F بدون تغییر نسبت به ماه قبل تیم چهل هفتم جهان است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز