خبرگزاری کار ایران

دغدغه سقوط داریم، اما در لیگ می‌مانیم؛

کشوری‌فرد: فرهنگ اعتصاب کار درستی نیست / مشکلات مالی این هفته حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۵۳

در ماه‌های گذشته سختی‌های زیادی را به دلیل مشکلات مالی متحمل شدیم، اما مشکل مالی باشگاه صبا همین هفته حل می‌شود. مدیران استان‌قم همکاری و کمک می‌کنند مشکلات صبای قم حل شود.

مدیر عامل باشگاه صبای قم گفت: مشکلات مالی باشگاه ما همین هفته حل می‌شود.

محمدرضا کشوری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در ماه‌های گذشته سختی‌های زیادی را به دلیل مشکلات مالی متحمل شدیم، اما مشکل مالی باشگاه صبا همین هفته حل می‌شود. مدیران استان‌قم همکاری و کمک می‌کنند مشکلات صبای قم حل شود.

وی افزود: این مدت به اندازه ۱۰۰ سال سختی کشیدیم. بازیکنان ما مشکل مالی داشتند و به هر حال شب عید هم بود و حق هم داشتند که مقداری از پول‌ خود را بگیرند. با صحبت‌هایی که با بچه‌ها داشتیم، تمرینات را شروع کردند و الان هم در قم تمرین می‌کنند و چهارشنبه هم در تهران با تیم ملی جوانان بازی می‌کنیم.

مدیرعامل صبای‌قم اظهار داشت: فرهنگ اعتصاب در فوتبال ایران کار درستی نیست و نباید جا بیفتد. ما باید حرفه‌ای باشیم و بازیکنان تمرینات را پیگیری کنند و خواسته‌های خود را بگویند و مسولان هم پیگیری کنند چون بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و در نهایت پول خود را می‌گیرند. اعتصاب و تمرین نکردن، کار حرفه‌ای نیست و فقط در ایران چنین اتفاقاتی می‌افتد. البته فقط در ایران است که پول بازیکنان این‌قدر دیر پرداخت می‌شود و این اتفاقات دو طرفه است. به هر حال بازیکن چون قرارداد دارد، پولش را می‌گیرد، همان‌طور که بازیکنان سال قبل پول‌ خود را گرفتند. پول بازیکنان دیر و زود می‌شود، اما پرداخت می‌کنیم. تفاوت ما با خارج از ایران این است که آنجا پول بازیکنان را به موقع پرداخت می‌کردند.

کشوری فرد در پایان گفت: با توجه به شرایط جدول، ما هم دغدغه سقوط داریم و خطر سقوط را کاملاً احساس می‌کنیم. ما روی مرز راه می‌رویم و حتماً باید در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم تا جایگاه بالاتری را به دست آوریم، اما صبای‌قم در لیگ برتر می‌ماند و امیدواری ما برای بقا در لیگ برتر بیشتر از تیم‌های دیگر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز