خبرگزاری کار ایران

رقبا امتیاز از دست می دهند؛

بنگر: برای سه بازی آخر لیگ برنامه داریم / تیم ملی در برزیل کیفیت متفاوتی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۸۳

ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا در بهترین حالت برای انجام سه بازی پایانی در لیگ برتر آماده شویم و با کسب سه پیروزی، منتظر نتایج رقبا بمانیم که اعتقاد داریم در رقابت با یکدیگر امتیاز از دست خواهند داد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در سه بازی پایانی لیگ برنامه ویژه ای دارد، گفت: تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا در آمادگی کامل، سه بازی پایانی لیگ برتر را انجام بدهیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محسن بنگر درباره اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در شهر ساری به سایت این باشگاه گفت: با جمع شدن همه بازیکنان، تمرینات خوبی را در اردوی ساری خواهیم داشت که این موضوع همراه با بازی‌های تدارکاتی کمک خواهد کرد شرایط خوبی پیدا کنیم و با ادامه منظم تمرینات در وضعیت مطلوبی در بازی‌های باقی مانده لیگ به میدان برویم.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا در بهترین حالت برای انجام سه بازی پایانی در لیگ برتر آماده شویم و با کسب سه پیروزی، منتظر نتایج رقبا بمانیم که اعتقاد داریم در رقابت با یکدیگر امتیاز از دست خواهند داد.

مدافع ملی پوش سرخپوشان در پاسخ به این سئوال که " آیا اولین بازی بعد از وقفه‌ای ۳۵ روزه آن هم در چمن مصنوعی کار دشواری خواهد بود "؟، خاطر نشان کرد: حتی بدون این مسائل بازی با داماش در خانه آنها همیشه سختی‌های خودش را دارد ولی ما با اشراف به این مسئله در حال آماده سازی خودمان هستیم. حتی یکی از دلایل انتخاب محل اردو همین بود. ما در اینجا در شرایط آب و هوایی مشابه امکان تمرین و بازی روی چمن مصنوعی را داریم و این به ما کمک خواهد کرد. این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و با پیروزی در آن، در دو بازی آخر شرایط بهتری خواهیم داشت.

بنگر درباره حضورش در تیم ملی و حضور در ترکیب نهایی تصریح کرد: اینکه بعد از مدت‌ها دوباره شانس حضور در تیم ملی را داشتم، خوب بود. مثل هر بازیکن دیگری، من هم امیدوارم که بتوانم در فهرست نهایی باشم. البته هر چه خدا بخواهد، همان می‌شود.

وی درباره شکست مقابل گینه و انتقادهایی که پس از آن مطرح شد، گفت: همین که بازیکنان تیم ملی بعد از مدت‌ها کنار هم بازی کردند، خیلی خوب بود. اینکه بعضی می‌گویند با توجه به این بازی، امیدی به جام جهانی نیست، نمی‌تواند حرف درستی باشد. تیم ملی نیاز به هماهنگی دارد و ما تا جام جهانی زمان داریم و به طور قطع تیم ملی در برزیل کیفیت متفاوتی خواهد داشت. نباید فقط بر اساس یک بازی مقابل گینه، درباره تیم ملی قضاوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز