خبرگزاری کار ایران

روحیه بالا بازیکنان برای دیدار با کویت؛

آخرین تمرین تیم‌ملی در غیاب ۲ملی‌پوش استقلال / تذکر کی‌روش به ملی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۸۵

آخرین تمرین تیم‌ملی در فضایی بانشاط و شاد ملی‌پوشان برگزار شد و اردونشینان نشان دادند از شرایط روحی بالایی برای دیدار با کویت برخوردارند.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با کویت صبح امروز در غیاب دو بازیکن در محل کمپ تیم های ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این تمرین که از ساعت ۱۱ صبح و در غیاب آندرانیک تیموریان و هاشم بیک‌زاده برگزار شد ابتدا کارلوس کی‌روش دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت و نکات لازم تمرینی را به آنها گوشزد کرد.

در تمرین امروز ۲۴ بازیکن حضور داشتند که ابتدا زیر نظر " میکو " مربی بدنساز تیم‌ملی به دویدن و گرم کردن بدن‌ها پرداختند و سپس زیر نظر کی روش به دو گروه تقسیم شدند و به حفظ توپ در فضای محدود پرداختند. کی‌روش با دقت این بخش تمرینات تیم ملی را زیر نظر داشت و از بازیکنان می‌خواست تا در دادن پاس‌ها دقت لازم را داشته باشند.

در مجموع آخرین تمرین تیم ملی در فضایی با نشاط و شاد ملی‌پوشان برگزار شد و اردونشینان نشان دادند از شرایط روحی بالایی برخوردارند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار خود در چارچوب مرحله مقدماتی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ فردا(دوشنبه) ‌ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم کویت می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز